آوای جنوب

واکنش رئیس ستاد اقامه نماز در بی‌توجهی به وقت نماز در ادارات گچساران

رئیس ستاد اقامه نماز گچساران گفت: بارها به مسوولان برگزای جلسات توصیه و تذکر داده شده که در هنگام وقت نماز جلسه متوقف شود اما بی توجهی می‌شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست خبری رئیس ستاد اقامه نماز گچساران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست سید فاضل رضایی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران از سال ۱۳۶۹تاسیس شد و با اهدافی خاص شروع به فعالیت داشته، اظهار کرد: هدف از ایجاد ستاد اقامه نماز ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه، شناسایی زمینه‌ها، ضرورت‌ها و ظرفیت‌ها است.
وی به دیگر اهداف این ستاد اشاره کرد و گفت: تولید فکر تصمیم و برنامه نهادسازی و ظرفیت سازی در جهت تحقق اهداف مورد نظر است.
رئیس ستاد اقامه نماز گچساران ادامه داد: این ستاد هیچ گونه بودجه دولتی ندارد و در این سال‌ها بدون کوچکتین چشم داشتی در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی است.
رضایی با بیان اینکه در این مدت در بیش از ۴۰ آموزشگاه نمازخانه احداث شده است، عنوان کرد: احداث نمازخانه های بین راهی و اقداماتی از این قبیل از سوی ستاد اقامه نماز انجام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ ابراز کرد: این ستاد در طول سال نشست‌های پرسش و پاسخ از مهدکودک‌ها الی پایانه های مسافربری، ادارات و بازاریان برگزار می‌کند.
رئیس ستاد اقامه نماز گچساران در ادامه با بیان اینکه در راستای شبیخون فرهنگی فعالیتی صورت نگرفته و باید بپذیریم مدیران ما مشکل دارند و روی فنداسیون خوب کار نشده است، گفت: مقام معظم رهبری از سالهای قبل در خصوص اقتصاد مقاومتی گوشزد کردند اما آنگونه که باید باشد توجه نشده است.
رضایی با اشاره به آیات قرآن در زمینه تهاجم فرهنگی گفت: در قرآن آمده است که از راه نشر نماز امر به معروف را انجام دهیم.
وی ادامه داد: امروز ۱۵۰ شهید در کشور تشییع می‌شود و این مسوولیت همه آنانی که در گرو نظام دارند را سنگین‌تر می کند .
این مسوول ابراز کرد: بارها به مسوولان برگزای جلسات توصیه و تذکر داده شده که در هنگام وقت نماز جلسه متوقف شود اما بی توجهی می‌شود.
رضایی با اشاره به احداث تندیس نماز در جانمایی آن در یکی از میدان‌های شهر خاطرنشان کرد: تندیس نماز با هزینه‌ای بالا توسط شهرداری ساخته شده است اما در حال حاضر هیچ جایگاهی در شهر ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president