آوای جنوب

بازدید عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از عملیات مهار آتش در رگ سفید

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مهار آتش در رگ سفید تا کنون اقدامات خوبی انجام گرفته است.
آوای جنوب
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مهار آتش در رگ سفید تا کنون اقدامات خوبی انجام گرفته است.

عدل هاشمی‌پور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت نفت جنوب در این مدت  اقدامات  قابل توجه‌ای به جهت مهار آتش انجام داده‌ند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس بازدیدی که صورت گرفت ساخت استخرهایی با مجموع  ظرفیت بیش از۲۰۰ هزار لیتر آب  که شامل  دو استخر است و ساخت دو لوکیشن به جهت برپایی دکل‌ها به مساحت تقریبی هر کدام ۱۰هزار متر مربع، پاک سازی محوطه مورد نظر و خط انتقال آب به طول ۲۵۰ کیلومتراز  اقدامات بزرگی است که در این مدت کم به جهت مهار آتش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات به خوبی پیش می‌رود  و کارکنان صنعت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران،  ناوگان ترابری مناطق نفت‌خیز، شرکت نفت گچساران و آغاجاری  و آتش نشانان خستگی‌ناپذیرمناطق نفت‌خیز جنوب با حمیت، وحدت و همدلی در راستای برنامه‌ریزی جامع به جهت  مهار این آتش تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون دو دکل حفاری  در منطقه مستقر شده‌اند،اذعان کرد: در حال حاضر در این مدت کم عملیات حفاری  خوبی صورت گرفته است.

این مسوول تصریح کرد: مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر به صورت شبانه روزی در تلاش هستند و تا کنون ابتکار عمل خوبی از خود نشان داده‌اند و بر اساس بررسی که صورت گرفته امیداورم تا پایان هفته جاری آتش رگ سفید مهار شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president