آوای جنوب

داريوش يزدي خبر داد

آغاز اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از آغاز اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران خبر داد.
آوای جنوب
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از آغاز اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران خبر داد.

داریوش یزدی افزود: مدت زمان این اردو ۱۰ روز و هدف آن جذب بازیکنان جدید و آماده‌سازی بازیکنان است.

یزدی تصریح کرد: در این اردو بدنسازی تیم زیر نظر مربی بدنساز انجام خواهد شد و تعدادی از بازیکنان بومی فصل گذشته به تهران اعزام شده و سایر بازیکنان نیز در این اردو به جمع نفتی‌ها می‌پیوندند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارداشت: با برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌بینی می‌کنم اردوی تهران برای تشکیل ساختار تیم بسیار لازم و اساسی است.

وی همچنین استقبال بیش از ۴۰۰ نفر از بازیکنان رده‌های سنی در تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را نشان از علاقه‌مندی منطقه جنوب کشور به رشته فوتبال دانست و افزود: این بازیکنان می‌توانند به عنوان ذخایر ورزش استان و منطقه جنوب بستگی به میزان توانایی و آمادگی آنها به کار گیری شوند.

یزدی تاکید کرد: باشگاه نفت و گاز گچساران پتانسل بالایی برای پیشرفت دارد و باید این مسیر به شکل منظم و حرفه‌ای برای جوانان علاقه‌مند هموار شود.

به گزارش آوای جنوب، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران صبح سه شنبه ۲۷ تیرماه ۹۶ برای شرکت در اردو آماده‌سازی گچساران را به مقصد تهران ترک کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president