کد خبر : 29880
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 2:09

لزوم همت مسؤولان برای مداوای جانباز ۵۰ درصد بویراحمدی/مسؤولان حاج رضا را تنها نگذارند+تصاویر

لزوم همت مسؤولان برای مداوای جانباز ۵۰ درصد بویراحمدی/مسؤولان حاج رضا را تنها نگذارند+تصاویر

مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص بنیاد شهید برای مداوای جانباز ۵۰ درصد استان و در صورت نیاز اعزام وی به خارج از کشور تلاش کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد شیرمردانی در هشت سال دفاع مقدس به کشور معرفی کرد که وصف شیرمردی و غیرت هر یک از آن‌ها در مجالی کوتاه و در قالب یک خبر به هیچ وجه قابل توصیف نیست.
آوای جنوب؛

یکی از این شیرمردان حاج رضا یعقوب‌آزاد جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی است که در سال ۶۲ در منطقه مهران پای چپ خود را در جوانی از دست داد.

یعقوب آزاد علاوه بر این یکی از با اخلاق‌ترین  افراد در بین همکاران خود چه در آموزش و پرورش و چه در عرصه ورزش به شمار می‌رود که این روزها در بستر بیماری افتاده و نیاز به کمک بیشتر از سوی مسؤولان دارد.

یعقوب‌آزاد دارای چندین مقام کوهنوردی جهانی،کشوری و آسیایی است که اکنون چند سال است که در بستر بیماری افتاده و نیاز به کمک ویژه مسؤولان دارد.

یعقوب‌آزاد بارها به شیراز و تهران برای مداوا اعزام شده ولی نتیجه‌ای در بر نداشته که
از مدیران به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار می‌رود این جانباز ورزشکار و اسوه اخلاق و ولایتمداری را جهت مداوا به دلیل مشکل حاد بیماری در صورت نیاز حتی به خارج از کشور اعزام کنند.

دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد برای این بسیجی و جانباز خوش اخلاق و ولایتمدار آرزوی سلامتی دارد و از همه مردم استان انتظار می‌رود برای سلامتی این جانباز سرافراز دفاع مقدس دست به دعا شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.