آوای جنوب

اقدام ضربتی شهرداری دوگنبدان در آسفالت شهرک‌های سه‌گانه/کاشت ۲۰ هزار نهال نارنج در معابر شهری

شهردار دوگنبدان از اقدام ضربتی شهرداری در آسفالت شهرک‌های لاله، گلستان و جهاد خبر داد.

 اردلان زینل‌زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های این شهرستان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان صورت گرفت اظهار کرد: قریب به ۱۵ روز است کار زیرسازی و آسفالت در شهرک‌های لاله، گلستان و جهاد شروع شده است.

آوای جنوب

وی با اشاره به مخلوط مورد نیاز برای زیرسازی این سه شهرک گفت: افزون بر دو هزار و ۸۰۰ سرویس مخلوط برای زیرسازی این سه شهرک استفاده شده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به تعداد کوچه‌های این شهرک‌ها اذعان کرد: در حال حاضر تعداد ۵ کوچه عملیات زیرسازی آن انجام شده و تعداد ۱۶ کوچه عملیات زیرسازی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

زینل‌زاده تصریح کرد: رویکرد و تلاش شهرداری دوگنبدان آن است که عملیات زیرسازی این سه شهرک به پایان رسیده و در آینده نزدیک نیز کار آسفالت این سه شهرک شروع شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت این سه شهرک به صورت امانی در حال حاضر انجام می‌شود.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اقدامات در بلوار گلستان و بلوار جهاد بیان کرد: چهار راه بلوار گلستان به طول ۸۰۰ متر و بلوار شهرک جهاد به طول ۲۰۰ متر و با عرض ۱۵ متر عملیات زیرسازی و آسفالت آنها در حال انجام است.

زینل‌زاده با اشاره به قیر مورد نیاز برای آسفالت این بلوارها بیان کرد: بیش از ۴ هزار تن حواله قیر از طریق وزارت راه و شهرسازی به شهرداری دوگنبدان تخصیص داده شد که با این میزان قیر ۹۰ درصد از معابر خاکی این شهر آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به آسفالت معابر گچساران گفت: ۷۰ درصد معابر خاکی گچساران که معادل ۴۰۰ هزار مترمربع است در سالجاری آسفالت شده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به ارزش تومانی قیر خریداری شده تصریح کرد: ارزش ریالی این قیر خریداری شده مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی به اولویت کار شهرداری دوگنبدان در زمینه آسفالت اشاره کرد و گفت: از اولویت کاری شهرداری دوگنبدان آسفالت بلوار چهارراه گلستان تا شهرک هدایت، بلوار شهید تاجگردون، رینگ جنوبی، بلوار شمالی تا کوی فرهنگیان بوده که اولویت کار شهرداری دوگنبدان است.

زینل‌زاده به اجرای طرح دیگری در این شهر اشاره و ابراز کرد: طرح کاشت نهال نارنج خانه به خانه در شهر دوگنبدان در این شهر نیز اجرا می‌شود.

شهردار دوگنبدان با اشاره به تعداد نهال نارنج که در بلوارها و پیاده‌روها کاشته می‌شود بیان کرد: قریب ۲۰ هزار اصله نهال نارنج در بلوارها و پیاده‌روها در خیابان‌های ۵۰۰ دستگاه، سراهی، محله ۱۰۸ دستگاه و کارکنان با رعایت فاصله ۴۰ سانتی‌متر در بلوارها و پیاده‌روها کاشته خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president