آوای جنوب

تاجگردون و مادر شهید باباکلانی+تصویر

تاجگردوندر این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای ۲۴ ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.
آوای جنوب؛

اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های ۲۴ ساعت اخیر شان بگذاریم.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس رییس مجمع نمایندگان استان همدان نوشت:

بازدید چهار ساعته از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان همدان


غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:

یادداشتی از جنگ :
چند ماه پیش بود یکی از دوستان قدیمی و بزرگ شهر رشت که از موسسین سپاه قدس گیلان بود با من تماس گرفت دقیقا حضور ذهن ندارم کجا بودم ؟ و در چه وضعیتی بودم ؟ و بعد از حال و احوال پرسی بمن گفت قرار است گوشی تلفن را به فردی بدهد که از دوستان و همرزمان قدیمی بنده است چند ثانیه ای گذشت فردی که پشت تلفن بود بعد از یک حال و احوال پرسی ساده زد زیر گریه ! مرتب خاطراتی تعریف میکرد و اشک می ریخت من به دقیقه نکشید که شناختمش ، ایشان آقای خلیل انصاری فرمانده محور عملیاتی بنده در شلمچه بودند ! همانی که بلافاصله بعد از مجروحیت به کنارم آمد و وقتی بشدت از من خون می رفت و درد می کشیدم دستانم را در دستش گرفت و سر به سینه ام گذاشت و مرا دلداری می داد و آرامم می کرد ، بنده دو مرحله بصورت بسیجی و داوطلبانه توفیق حضور در جنگ را داشتم و هر دو مرحله از لشگر ١٩ فجر فارس اعزام شدم دلیلش هم این بود که بنده دانشجوی شیراز بودم بار اول به غرب و کردستان و بانه اعزام شدم و …. و بار دوم که در پنجم آذر سال ١٣۶۶ از شیراز اعزام شدم وارد واحد اطلاعات عملیات تیپ الهادی لشگر ١٩ فجر شدم که در نزدیکی بندر خرمشهر مستقر بود فرمانده لشگر ١٩ فجر در آن زمان سردار رودکی بود و سردار شهید اسکندری نیز جانشین فرمانده تیپ الهادی بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (ع) توسط تکفیری های تروریست به شهادت رسید و زمانیکه مدیر کل جانبازان گیلان بودم با خانواده به رشت آمده بود و من هم میزبانش بودم (که مصمم هستم، امسال در سالگرد شهادتش در شیراز در صورتیکه توفیق داشته باشم شرکت کنم) و بدلیل نوع شدت جراحات و بستری شدن در بیمارستان و غیره توفیق حضور تعداد زمان بیشتری در جبهه را نداشتم ولی آقای خلیل انصاری که بالغ بر ٢٨ سال صدایش را ، آن هم از پشت تلفن می شنیدم آدم مومن و با تقوا و خالصی بود انصافا از لحاظ معنوی بسیار بسیار بر روی رزمندگان تاثیر گذار بود من و عزیز رزمنده دیگری بنام آقای مهندس روستایی که ایشان هم دانشجوی دانشگاه شیراز در مقطع مهندسی عمران و بچه استان فارس بود و اتفاقا به دلیل مصدومیت شیمیایی و آب و هوای گیلان چند سالی مهمان استان ماست ( گیلان) با آقای انصاری در ستاد فرماندهی تیپ الهادی و واحد اطلاعات عملیات بودیم خاطرات و داستانهای زیادی وجود دارد که از حوصله این مقال خارج است.


على مطهری نماینده مردم تهران،ری،اسلامشهر،شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی  نوشت:

اصل تسخیر سفارت آمریکا را می توان به حساب شور و هیجان اوایل انقلاب و عکس العمل طبیعی مردم ایران در مقابل اقدامات آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی پس از پیروزی گذاشت ولی طولانی شدن اشغال این سفارتخانه به نفع انقلاب و مردم ایران نبود، چون در طول ۴۴۴ روز اشغال سفارت آمریکا در اثر تبلیغات گسترده رسانه های غربی چهره نامناسبی از انقلاب اسلامی در تمام دنیا به نمایش گذاشته شد و ما نتوانستیم چهره واقعی این انقلاب را به دنیا نشان بدهیم و پیام آن را ابلاغ کنیم. در نتیجه در یک انزوای غیر ضروری واقع شدیم و صدام حسین هم از این انزوا استفاده کرد و به کشورمان حمله کرد و دیدیم که هیچ کشوری از ما که مورد اشغال واقع شده بودیم حمایت نکرد چون قبلا چهره ای مانند داعش از ایران به نمایش گذاشته شده بود. بعدا هم قرارداد الجزایر در مجموع به ضرر ما بود و خسارتهای مالی زیادی بر ما تحمیل شد.
به هر حال بهتر بود اشغال سفارت آمریکا در مدت کوتاهی پایان می پذیرفت.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:

درگذشت مرحوم منصور پورحیدری مربى ارزشمند و بااخلاق کشور را به جامعه ورزشى کشور، به همسر گرانقدرشان و فرزندان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.روحش شاد و یادش گرامی.

داوود محمدی نماینده مردم  قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نوشت:

“افتتاح مخزن ده هزارمترمکعبی و ایستگاه پمپاژ ناحیه شهری مهرگان
امیدوارم افتتاح مخزن آب منطقه مهرگان حداقل یکی از دهها مشکل ساکنان مظلوم این منطقه را که اینجانب بارها در تذکرات شفاهی و کتبی در صحن علنی مجلس و در دیدار های متعدد با استاندار و مسوولان استان خواستار برطرف شدن آنها بوده ام،کاهش دهد.”


غلامرضا تاجگردون نماینده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:

مادر شهید باباکلانی که همیشه سعی میکنم او را زیارت کنم.

محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:

حضور در نخستین دوره رقابتهای بین المللی موی تای کیک بوکسینگ کاسپین کاپ در منطقه آزاد انزلی

محمد دامادی نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نوشت:

یک سال و نیم قبل دیدار با مهندس ترکان و نامه نگاری در راستای أخذ مجوز منطقه آزاد در مازندران و اکنون اعلام نهایی جهت منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد در مازندران را به مردم شریف استان تبریک عرض میکنم.تلاش برای تصویب این طرح و إعلام نهایی ،پروسه ای طولانی بوده و بدون شک تلاشی دست جمعی چنین نتیجه ای را رقم زده است که جا دارد در این فرصت از همه همکاران دیروز و امروزم در مجلس و سایر مسئولان استان به سبب قدمهایی که برای این منظور برداشته اند تشکر کنم.ما تا زمانی که از همه ظرفیت های استان برای توسعه مازندران استفاده میکنیم موفق خواهیم بود.اکنون زمان رشد اقتصادی مازندران است.

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در  مجلس شورای اسلامی ایران  نوشت:

انا لله و انا الیه راجعونخبر درگذشت اسطوره آبی های ایرانی مرحوم آقای منصور پورحیدری سخت ما را متاثر ساخت. این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و تمام ورزشکاران و ورزش دوستان این مرز و بوم تسلیت عرض می کنم.

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود نوشت:

موافقت اصولی با ایجاد منطقه آزاد در مازندران

علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های استان مازندان و همجواری با کشورهای آسیای میانه وجود دارد و همچنین راه مواصلاتی، هوایی، زمینی، دریایی، فرودگاه و دیگر شاخصه هایی که ایجاد منطقه آزاد را محقق می‌کند هم استاندار و هم نمایندگان مازندران پیگیر منطقه آزاد بودند که خوشبختانه با توجهی که شورای عالی مناطق آزاد داشت و بررسی‌های میدانی، با ایجاد منطقه آزاد امیرآباد موافقت اصولی شد و قرار شد فردی از جانب استاندار به عنوان مسئول پیگیری مشخص شود که با بررسی‌های مناسب و مستند کردن ظرفیت ها، توانمندی ها، شاخصه ها و محدوده منطقه آزاد موضوع در هیات دولت و نهایتا مجلس به تصویب برسد.

این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: این امر زمینه خوبی برای رشد و توسعه استان مازندران و بهره گیری از شرایط جغرافیایی، ظرفیت ها و توانمندی های استان است که ان‌شاءالله محقق شود و در طی طریق اداری برای تصویب در هیات دولت و ان‌شاءالله مجلس باعث خوشحالی و ایجاد تحرک اقتصادی برای بخش‌های مختلف مردم در مازندران شود. اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال، صادرات، افزایش درآمدهای عمومی مردم، تحول اقتصادی و کاهش بیکاری و همچنین سرمایه گذاری خارجی شود.

وی یادآور شد: امیدوارم تا الان که شرایط مناسبی برای این کار فراهم شده ان‌شاءالله با اتحاد و انسجام این کار نتیجه‌ای نهایی بدهد و به گونه‌ای شود که مازندران از این مزیت نسبی خود و هم مرز بودن با کشورهای خارجی و همچنین توان تجارت خارجی استفاده مناسب را ببرد. این کار نه تنها مورد تقاضای مسئولین و نمایندگان بلکه مورد درخواست آحاد مردم استان است و یکی از انتظارات مردم از دولت آقای روحانی بوده که امیدواریم نتیجه خیری برای مردم استان داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president