آوای جنوب

نوزاد کارگر “تلخ آب شیرینی” در «کما »/آمادگی فرماندارگچساران برای اعزام بالگرد+تصاویر

وی که سراسیمه به دیدن نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به فرمانداری آمده بود اظهارداشت:…

photo_2016-07-25_11-57-42«نازنین زهرا» نوزاد ۱۹ روزه گچسارانی در حالی از دو هفته گذشته میهمان ناخوانده بخش ویژه نوزادان بیمارستان شهید رجایی ” دوگنبدان ” مرکز این شهرستان است که این بخش از کمبود متخصص و امکانات لازم رنج می برد.

آوای جنوب/ نرگس احمدپور

پدر این نوزاد که کارگری روستایی و شاغل در بخش پیمانی نفت گچساران است در دیدار با فرماندار و نماینده شهرستان گچساران و با حالتی زار از وضعیت دختر ۱۹ روزه‌اش سخن گفت.

این کارگر روستایی که ترک زبان و اهل روستای تلخ آب شیرین شهرستان گچساران است گفت : فرزندم پس از تولد تا دو سه روز اول قادر به شیرخوردن بود که بر اثر مشکلی در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

این پدر متاثر از وضعیت ان .آی. سی یو بیمارستان شهید رجائی شهرستان گچساران گفت: کادر دلسوز پرستاری و پزشکان تلاش خود را انجام داده‌اند اما وضعیت نوزاد من نامشخص است و برای بستری شدن در« ان آی سی یو» شهرستان‌های همجوار، بیمارستان ، موارد پزشکی مورد نیاز اعزام نوزاد بیمار را ندارند.photo_2016-07-25_11-57-49

وی که سراسیمه به دیدن نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به فرمانداری آمده بود اظهارداشت: چرا یک شهرستان نفتی نظیر کهگیلویه و بویراحمد هنوز هم در بخش نوزادان و اطفال دچار نواقص کالایی و یا نبود متخصص است. من شنیده‌ام به همت دکتر تاجگردون این بخش تجهیز و دستگاه نصب شده است ، چرا هنوز برای این قسمت پزشکی نداریم؟

آقایی با صدایی لرزان خطاب به نماینده و فرماندار گچساران گفت: چرا نازنین زهرای من چشمان آبی‌اش را باز نمی کند؟ امید من برای نجات نوزادم در اعزامش است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در پاسخ به پدر این نوزاد بیان کرد : شخصا بعنوان فرماندار گچساران اگر نوزاد شما به بالگرد هم برای اعزام نیاز داشته باشد آماده همکاری هستم و دریغ نخواهم کرد اما متاسفانه رییس بیمارستان اجازه اعزام را نمی دهد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران هم در این زمینه عنوان کرد : بخش « ان آی سی یو» نوزادان بیمارستان شهید رجایی در حال حاضر فاقد متخصص است و به زودی و در ۱۵ مرداد با آمدن نیروهای دوره دیده و متخصص که در یاسوج دوره می بینند راه اندازی رسمی خواهد شد.

هایده حافظ قرآن گفت: کمبودهای پزشکی این بخش با پیگیری تاج گردون نماینده مجلس، تامین و در اولین فرصت نیروی متخصص به بخش وارد و آماده به خدمت خواهد شد.

وی افزود: وضعیت این نوزاد در دست بررسی است و به دلیل شرایط نوزاد ، قادر به اعزامش نبودیم که اگرشرایطش تغییر کند ، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت .

حافظ قرآن تاکید کرد: هم اکنون این نوزاد از امکانات آی سی یو نوزادان استفاده می کند و در بخش نوزادان دو دستگاه ونتیلاتور ویژه نگهداری این نوزادان وجود دارد و تمام تلاش کادر پزشکی ساماندهی به همه نوزادان بخش است.

، در ۲ ساله اخیر در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رجایی گچساران تغییرات عمرانی و خرید تجهیزات مورد نیاز مراجعه کنندگان ایجاد شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. آرامش گفت:

    خدا به داد ایشان و امثال این بنده خدا برسه…

  2. دنااااا گفت:

    متاسفانه مسئولین گوش شنوا ندارند!!!

  3. ع گفت:

    انشالله خدا شفاش بده

  4. روح الله گفت:

    امید به خدا.با تشکر از نماینده و فرماندار محترم گچساران که به فکر مردم هستند

  5. ناشناس گفت:

    خدا خودش کمکش کنه آخه شهر ما چی داره

  6. ر گفت:

    ممنون جناب فرماندار عزیز

  7. ناشناس گفت:

    نماینده دروغ می گوید سنگ بزرگ نشونه نزدن پدر بچه داد زده گفته بالگرد اگر تاج این قدر مهم است چرا وضعیت بیمارستان این همه بی در پیکر است این حرفها تبلیغاتی طبل غازی است

  8. احسان گفت:

    جناب روح الله
    بچه مردم داره تلف میشه دادرسی نیست بعد شما دارید از نماینده و جناب فرماندار تشکر میکنید!!!!!!!
    پس باید از کی گله و شکایت کرد؟؟؟؟؟؟

  9. ناشناس گفت:

    از اینکه بچه ی گچساران هستم خجالت میکشم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president