آوای جنوب

آنچه در مراسم تودیع و معارفه رییس آبفای گچساران گذشت:از پیامک نزدن ویسی به تاجگردون تا خنده های فرماندار+ تصاویر

من به شخصه دوست نداشتم آقای پاد ریاست اداره را بر عهده بگیرد چرا که ایشان با توجه به سابقه و فعالیت های سیاسی که انجام داده است جایگاهی بالاتر از این اداره مستحق ایشان بود

DSC_0293تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم اداره آب و فاظلاب شهر دوگنبدان با حضور مدیر عامل آبفای استان سید علی لدنی نژاد ؛ فرماندار و جمعی از مسولین شهری در فرمانداری گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران: آقای ویسی خوشم میاد با فکاهی حرف هایت را میزنی

فرماندار گچساران گفت: روند اجرای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در این شهرستان سرعت می‌گیرد.

فرماندار گچساران در این آئین با اشاره به اینکه کار در حوزه آب و فاضلاب کاری بسیار سخت است، اظهار داشت: کار خدمات‌رسانی در حوزه آب و فاضلاب بسیار مهم است.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه کارهای خوبی در زمان ویسی رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهری در گچساران انجام شد، عنوان کرد: پس از سالیان سال طرح فاضلاب گچساران افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه طرح فاضلاب گچساران طرحی سنگین بود، افزود: این طرح یکی از طرح‌های مهم در شهرستان بود که پس از سال‌ها اجرا و افتتاح شد.

فرماندار گچساران با اشاره به پروژه رینگ مخازن در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز از پروژه‌های مهم بوده و اکنون در حال انجام است.

رحیمی از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خواست که نسبت به پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در گچساران همکاری و حمایت بیشتری داشته باشد.

رحیمی در پایان صحبت هایش به ویسی گفت : امروز خوشم آمد بافکاهی حرف هایت را زدی.DSC_0283

طرح فاضلاب شهرستان گچساران توسعه می‌یابد

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسانی همچون آب و فاضلاب مستقیم با زندگی مردم در ارتباط هستند.

لدنی افزود: آقای عنایت‌الله ویسی از مدیران موفق آب استان بوده که از تجارت و خلاقیت‌های وی در سطوح مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتظارات مردم از دستگاه‌های خدمات‌رسان بالا است، افزود: انتظار می‌رود که در این دستگاه‌ها خدمات شایسته و خوبی به مردم ارائه شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح فاضلاب گچساران، گفت: این پروژه پس از ۱۰ سال اجرا و در ماه گذشته به بهره‌برداری رسید.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه اجرای طرح فاضلاب گچساران از یکی از مطالبه‌های مهم مردم این شهرستان بود، عنوان کرد: این طرح نیازمند اجرای شبکه در شهر و افزایش انشعابات است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها شهری که از آب سد کوثر استفاده می‌کند شهرستان گچساران بوده و این یک ظرفیت برای این شهر است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما در برنامه‌های بلندمدت نیازمند آب‌های پایدار هستیم، افزود: در بویراحمد از سد تنگ سرخ باید استفاده شود و در کهگیلویه و شهرهای حومه آن باید استفاده از آب سد کوثر مدنظر باشد.DSC_0290

رئیس سابق اداره آبفای شهری دوگنبدان: در طول دوران خدمتم یک پیامک هم به نماینده ندادم

عنایت الله ویسی رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان با بیان اینکه در طول دوران خدمتم به مردم حتی یک پیامک هم به آقای تاجگردون نزده ام اظهار داشت : در زمان مدیریت من نماینده شهرستان هیچ پیامکی برای من نفرستاد و نمیدانم آیا این به معنای راضی بودن یا عدم رضایت ایشان از من بوده است.
ویسی با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب یک اداره خدمت رسان است که بیشتر کارهای آن در زیر زمین انجام می گیرد گفت : در اداره ما جایی برای پوشیدن کت و شلوار وجود ندارد چرا که هر آن اتفاقی بیافتد برای خدمت رسانی باید آماده باشیم.
مدیر سابق آبفای گچساران در مورد بهنام پاد رییس جدید این اداره نیز اظهار داشت : ایشان از برادر هم به من نزدیک تر است و در مدتی که در گچساران مدیریت کردم همیشه کنار من بوده است .
ویسی ادامه داد : من به شخصه دوست نداشتم آقای پاد ریاست اداره را بر عهده بگیرد چرا که ایشان با توجه به سابقه و فعالیت های سیاسی که انجام داده است جایگاهی بالاتر از این اداره مستحق ایشان بود .
مدیر سابق آبفای گچساران گفت : امروز به جرات می گویم با تجربه مدیریتی که من در سایر شهرها و استان داشته ام هیچ فرمانداری را پرتلاش از فرماندار گچساران جناب آقای رحیمی ندیده ام که واقعا جای تعجب دارد و من نیز در این مدت متوجه نشدم ایشان بدنبال چیست آیا واقعا برای مردم خدمت می کند یا قصد دیگری دارد. {در این قسمت خنده فرماندار و حضار}
با ورود شهردار گچساران به همراه ایاز اکبری عضو شورای شهر ویسی از شهردار گچساران نیز بپاس همکاری بی نظیرش در این مدت از وی و شورای شهر تقدیر و تشکر کرد.
عنایت الله ویسی در ادامه گذری هم به عملکردش در طول دوران خدمتش در گچساران اشاره کرد و گفت : در بخش انشعابات فاضلاب یک‌هزار و ۸۵۰ اشتراک به شبکه فاضلاب شهری دوگنبدان وصل شده است.
در طول دوران خدمت اینجانب در اداره آبفای شهری دوگنبدان خدمات قابل قبولی به مشترکان ارائه شد و تغییراتی نیز در حوزه سیستم اداری این اداره صورت گرفت.

وی برقرای سیستم اتوماسیون اداری در اداره آبفای شهری دوگنبدان را از جمله تغییرات اداری این اداره عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اداره آبفای دوگنبدان از طریق سیستم اتوماسیون به سیستم‌های استانی و پست‌های کشور وصل بوده و این اداره با آبفای کشوری آنلاین است.

عنایت الله ویسی رسیدگی و ساماندهی ماشین‌آلات اداری آبفای شهری دوگنبدان را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل با تعمیرات ماشین‌های فرسوده اداری و خرید چند دستگاه دیگر گام خوبی در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم برداشته شد.

رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان ساماندهی الکتروپمپ‌های آب و افزایش تعداد حلقه‌های چاه آب از هفت حلقه به ۱۰ حلقه را از دیگر اقدامات این اداره طی سال‌های اخیر عنوان کرد.

ویسی در ادامه افزایش انشعابات فاضلاب از ۲۶ هزار به ۳۱ هزار و ۴۰۰ اشتراک را از دیگر کارهای صورت گرفته در مدیریت قبلی عنوان و اظهار کرد: موفقیت‌های به دست آمده نتیجه تلاش یک مدیر نبوده بلکه نتیجه تلاش یک مجموعه از همکاران ما در اداره آبفا بوده است.

وی ادامه داد: در بخش فاضلاب شهری کارهای زیادی از جمله طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرای شبکه فاضلاب ۱۳ کیلومتر در شبکه فرعی و اصلی انجام شده است.

ویسی افزود: در بخش انشعابات فاضلاب یک‌هزار ۸۵۰ اشتراک به شبکه فاضلاب شهری دوگنبدان وصل شده است.

در این آئین از خدمات و زحمات عنایت‌الله ویسی رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهری گچساران تقدیر و بهنام پاد به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.DSC_0311 DSC_0290 DSC_0308

تودیع و معارفه روسای آیفای شهری/تا20سال آینده گچساران مشکل آب نخواهد داشت

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سرهنگ پاسدارحسینی گفت:

    علیکم سلام وقتی هدف خدمت باشد وجایگاه هم وسیله ای برای خدمت به مردم مدیران با هرصلیقه وتفکرسیاسی که دراینگونه جایگاهها قرار می گیرندخدمتگذارمردمند لذاجابجایی مدیران امری طبیعی ولازم است من جناب ویسی راخدمتش نرسیده ام ولی آنچه در مراسم گفته شده مدیر خوبی بوده اما جناب پاد رامی شناسم هم فردی جوان وباانگیزه وهم انشاالله موفق خواهند بود برای هر دوی آنها آرزوی موفقیت دارم

  2. سرهنگ پاسدارحسینی گفت:

    من متقاضی را که درخواست نظرم را کرده بود نشناختم انتظار می رود خودشان راهم معرفی کنند

  3. غریبه گفت:

    درودبرمهندس ویسی عزیزکه واقعاانسانخاکی پرتلاش وزحمتکشی هستن وتبریک به اقای پاد

  4. غریبه گفت:

    سپاس اززحمات جناب ویسی وتبریک به اقای پاد

  5. حقیقی گفت:

    اقای مهندیس ویسی واقعیات را گفت اگر مردم خوب فکر کنند…..

  6. صادقی گفت:

    اینم گرمسیری ها تا ببینیم فردا نوبت کیست؟تاریخ مصرف داشت

  7. غریبه گفت:

    سلام درود بر مهندس ویسی عزیز وزحمت های بیکرانش

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president