آوای جنوب

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران : تاجگردون نگاه ویژه ای به سپاه پاسداران داشته است

حزنیسردار سیدضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز ظهر امروز در مراسم محرومیت‌زدایی از پروژه‌های مساجد گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت ، فرماندار ، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و دیگر مسولین گچسارانی در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد گفت : اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اولویت قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه است.

آوای جنوب؛

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که ۳۷۹ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه در دست اجرا است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۹ پروژه مربوط به آب‌رسانی بوده است، افزود: ۲۱۶ پروژه مربوط به ساخت مسجد و بهسازی مساجد بوده است.

حزنی با اشاره به اینکه ۲۵ پروژه در زمینه ساخت گلزار شهدا بوده است، عنوان کرد: ۵۲ پروژه ساخت سرویس بهداشتی و حمام نیز در این استان اجرا شده است.

وی گفت: سایر طرح‌ها و پروژه‌ها در زمینه‌های ساخت خانه عالم، دارالقرآن، جاده، غسالخانه و سایر طرح‌ها بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اعتبار این پروژه‌ها ۱۲ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۲ میلیارد و ۷۳۶ میلیون هزینه شده است.

حزنی با اشاره به اینکه از ۳۸۲ پروژه تعداد ۴۶ پروژه در شهرستان گچساران بوده است، عنوان کرد: اولویت امسال ما این بوده که ۶۵ درصد از اعتبارات در بخش اشتغال‌زایی و ۳۵ درصد در بخش عمرانی اختصاص یابد.
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه در ادامه صحبت هایش با بیان اینکه گچساران دارای مسؤولان و مردمی خوب و تلاشگر بوده که باید از این ظرفیت در راستای افزایش کمی و کیفی مسجدسازی استفاده شود افزود : تاجگردون نماینده شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به سپاه پاسداران و طرح ها و پروژه های سپاه داشته است و می توان گفت ایشان همیشه در کنار ما بوده است .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قشقایی گفت:

    درود خداوند بر دکتر تاجگردون که افتخار ماست و مایه سربلندی و عزت ما

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president