کد خبر : 18794
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 14:19

میراحمد تقوی خطاب به عدل هاشمی:بار شما شیشه است مواظب باشید نشکند

میراحمد تقوی خطاب به عدل هاشمی:بار شما شیشه است مواظب باشید نشکند

میراحمد تقوی نمایندگی مجلس را به بار شیشه ای تشبیه کرد که رساندن آن به مقصد بسیار سخت و حساس است

تقویپس از پایان انتخابات و اعلام عدل هاشمی به عنوان نماینده منتخب حوزه ی انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی وی به دیدار حاج میراحمد تقوی رفته و از رهنمودهای این عالم بزرگ منطقه تشکر و قدر دانی کرد.

آوای جنوب؛

در این دیدار حاج میر احمد تقوی ضمن آرزوی توفیق برای عدل هاشمی گفت: سعی در رفع مشکلات مردم نماید چه کسانی که به شما رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند بلکه کسانی که به شما رای نداده اند بیشتر و نسبت به رفع نیازهای مردم تا جایی که قانون اجازه می دهد.امیدوارم که خدا به شما توفیق دهد و آنچه رضای خدا و رفاه مردم است انجام دهید و خواهش می کنم از مرز قانون تجاوز نکنید.
این قدرت و ثروت مردم است که در دست تو است و امیدوارم که مردم را در دید عینک چشمت ببینی و ملاحظه آن ها را بکنی.
عدل هاشمی پور نماینده منتخب حوزه ی کهگیلویه بزرگ هم در این دیدار گفت:ضمن حمد و سپاس خدا از شما هم تشکر می کنم و آموزه های دینی و شما به ما یاد داد که بدون توفیق الهی هیچ کاری صورت نمی گیرد و از شما می خواهم همواره مثل گذشته مرا کمک کنید که خدا به من توفیق دهد خدمتی انجام دهم بدون منت ،بدون ریا و بدون غرور و بازهم جنابعالی به ما یاد دادید این سه عامل باعث نابودی عمل صالح می شود. دعا کنید از این سه صفت زشتپرهیز کنیم و بتوانیم خالصانه،عالمانه،صادقانه و مومنانه به مردم خدمت کنیم.
تا الان پس از خدای متعال،حمایت های معنوی جنابعالی بود که من را به اینجا رساند و هرگز از یاد و نام خدا غافل نشدم و از یاد و نام جنابعالی هم غافل نشدم و نمی شوم تا آخر عمر..
در آخر میراحمد تقوی نمایندگی مجلس را به بار شیشه ای تشبیه کرد که رساندن آن به مقصد بسیار سخت و حساس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.