آوای جنوب

نوبخت خبر داد: نیروهای قراردادی در اولویت استخدام دستگاه های اجرایی هستند

گچساران – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از اولویت استخدام نیروهای قراردادی در دستگاه های اجرایی خبر داد.

آوای جنوب؛

” محمد باقر نوبخت ” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی و شرکت در شورای اداری و برنامه ریزی استان ساعت ۱۵ امروز پنج شنبه وارد فرودگاه گچساران شد .

محمد باقر نوبخت عصر پنج شنبه در حاشیه این سفر گفت: طبق بند “ج” ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری هر دستگاه مجاز است به ازای خروج سه نیروی رسمی از تشکیلات یک نفر نیرو با اولویت کارکنان قراردادی و پیمانی آن دستگاه را استخدام رسمی کند.

نوبخت افزود: در صورتیکه هریک از دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون ظرفیت استخدامی داشته باشند، می توانند نیروهای قراردادی و پیمانی خود را استخدام رسمی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قراردادی نفت گفت:

    الکی نگو بابا خودتون را مسخره کردید
    قول الکی میدی
    فقط سیاسی کاری میکنید

  2. مرتضی از اهواز گفت:

    نوبخت جان دلبندم زور نزن یه دوره بیشتر نیستید تمامید

  3. ناشناس گفت:

    همش دروغه هر دفعه از آستیش ی حرف در میاره بیچاره نیروهای قراردادی که دل خوش هستن به شما

  4. احمدی گفت:

    واقعا راست میگید من کسی هستم که ۵بار آزمون استخدامی دادم وقبول شدم و ۱۳سال سابقه قراردادی دارم هر بار بهم گفتن چون بومی نیستی نمیتونیم استخدامت کنیم به نظر شما یه نفر که ۱۳ سال توی شهر کارکرده بومی نیست .دفعه آخرم که گفتن آزمونهای مهر آفرین لغو شده و شما استخدام نمیشد خدا رو خوش نمیاد که به ماها ابنقدر وعده الکی می دید

  5. روزگار گفت:

    دولت احمدی نژاد بعد ۱۰ سال شرکتی قراردادی شدیم انتظاری از دولت کلید نیست .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president