آوای جنوب

امام جمعه جمع کارکنان سپاه گچساران :

مصوبات امر به معروف و نهی از منکر اجرا شود، تعارف نداریم

۱۳۹۴۰۲۱۹۰۰۰۷۴۹_PhotoLامام جمعه گچساران در جمع کارکنان سپاه گچساران :لزوم اجرایی کردن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر گچساران/مصوبات اجرا شود، تعارف نداریم

آوای جنوب؛

امام جمعه گچساران گفت: دستگاه‌ها و ادارت باید مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان را به طور کامل اجرایی کنند.
عصر امروز و به مناسبت هفته عقیدتی جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و ماه رجب اظهار کرد: معلمان سرمایه‌های پنهان و تأثیرگذار جامعه هستند که پایه‌های علمی کشور را با آموزش و پرورش دانش‌آموزان مستحکم می‌کنند.

سرهنگ جهانگیر انصاری با اشاره به هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دشمنان پس از شکست‌های متوالی در جبهه‌های فیزیکی و سیاسی با حمله به عقاید و اعتقادات ما سعی در تخریب باورها دارد.

وی ادامه داد: استفاده ابزاری دشمنان از تمامی ظرفیت‌های موجود از جمله ماهواره و شبکه‌های اجتماعی برای تضعیف باورها و اندیشه جوانان خطرناک است که باید در این خصوص ارزش‌گذاری شود.

امام جمعه گچساران نیز در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: مربی و معلمان عقیدتی مقامی کم‌نظیر و بزرگ دارند و از ارکان اصلی رشد و تعالی جامعه به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در ادامه با اشاره به برکات ماه رجب بیان کرد:  ائمه اطهار (ع) در خصوص استفاده از لحظه به لحظه ماه رجب تأکیدات فراوانی داشته‌اند.

وی، ماه رجب را فرصتی مناسب در راستای پاکسازی و نوسازی روح و روان دانست و گفت: دعوت به پاکسازی و خودسازی روح از جمله ویژگی‌های مهم معلمان و مربیان عقیدتی است.

امام جمعه گچساران با بررسی مشکلات ایجاد شده در منطقه خاورمیانه افزود: به تعبیر شهید مطهری گذشت زمان بسیاری از مبهمات را تفسیر می‌کند و امروزه گذشت زمان برای ما روشن کرد که چگونه برخی از دولت‌ها با نام اسلام انسان‌های بیگناه را تنها به جرم مسلمان‌بودن و شیعه‌بودن می‌کشند.

وی، کشتار مردم بی‌گناه توسط سردمداران برخی کشورها را نتیجه خود بزرگ‌بینی انها عنوان کرد و گفت: مشکل اصلی این انسان‌های ظالم عدم درک صحیح در فهم مفاهیم عمیق و واقعی قرآ و اسلام است.

حجازی در ادامه با بیان اینکه پاسداران معلمانی هستند که با پیروی از شهدا در عمل و رفتار خود درس ولایت‌مداری و انقلابی بودن را به جامعه می‌دهند، یادآور شد: در اوایل تشکیل سپاه پاسداران با دیدن نیروهای سپاه اشک شوق می‌ریختم و از دیدن سربازان واقعی امام زمان‌(عج) سیر نمی‌شدم.

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خطر گسترش بدحجابی و بد‌اخلاقی در میان مردم، با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: تلاش برای کاهش بد‌حجابی ، بد‌رفتاری و جرایم مرتبط با مواد مخدر و مشروبات الکلی از وظایف اصلی این ستاد است.

حجازی در پایان با بیان اینکه مسائل شرعی خط قرمز ماست و در برخورد با توهین‌ به دین و اهل بیت نه دوست می‌شناسیم نه حزب و باند، خاطرنشان کرد: در حفظ موازین شرعی محکم هستیم و همه دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان را به طور کامل اجرایی کنند زیرا  با سهل‌انگاری‌ها در این خصوص تعارف نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    حاج آقا گفتی درد دل ما بچه مذهبی ها رو .بی حجابی بیداد می کند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president