آوای جنوب

مدیرعامل آبفا شهری: مسئولان پیگیر ساخت‌وساز‌های غیرقانونی بر روی تنگ کناره باشند

لدنیمدیرعامل آبفا شهری کهگیلویه و بویراحمد به ساخت‌وسازهای غیرمجاز بر روی خط انتقال ۲۰ اینچ تنگ کناره اشاره کرد و گفت: مسئولان پیگیر ساخت و ساز‌های غیرقانونی بر روی تنگ کناره باشند.

آوای جنوب؛

صبح امروز نشست کمیته مستندسازی، تحصیل و تملک اراضی و اموال غیرمنقول شرکت آب و فاضلاب شهری استان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید علی لدنی‌نژاد با اشاره به به اهمیت موضوع مستندسازی اراضی و اموال غیر منقول و لزوم عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات این نشست اظهار کرد: حفظ و نگهداری از اموال دولت باید در دستور کار تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد و آبفا شهری نیز در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.

مدیرعامل آبفا شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارکنان شرکت آبفا نیز باید تلاش کنند تا در حفظ و نگهداری سرمایه‌های دولت که شامل تاسیسات آبرسانی، جرائم و اموالی که در اختیار شرکت آبفا شهری و ادارات تابعه قرار دارد به نحو شایسته تلاش کنند.

لدنی‌نژاد تاکید کرد: معاونان و کارشناسان شرکت آبفای استان جهت تهیه نقشه تمامی اموال و تأسیسات شرکت در سراسر استان اقدامات لازم را با هماهنگی منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های مسئول انجام دهند.

وی از معاونان شرکت آبفای شهری استان خواست تا با هماهنگی با دفتر حقوقی نسبت به تهیه لیست اموال غیرمنقول و تاسیسات اعم از مخازن، چاه‌ها، چشمه‌ها و … که در معرض تجاوز و تصرف عدوانی قرار دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل آبفا شهری استان با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز که در سطح شهرهای استان به خصوص یاسوج و روستاهای اقماری آن که بر روی خط انتقال ۲۰ اینچ تنگ کناره صورت می‌گیرد، بیان کرد: با هماهنگی امور حقوقی شرکت و دستگاه‌های مسئول نسبت به جلوگیری از این گونه ساخت و سازهای غیرقانونی و خطرآفرین اقدام کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president