کد خبر : 50338
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 8:38

شاد، شادی را از دانش اموزان کهگیلویه و بویراحمدی گرفت!/اینترنت ضعیف صدای همه را درآورده است

شاد، شادی را از دانش اموزان کهگیلویه و بویراحمدی گرفت!/اینترنت ضعیف صدای همه را درآورده است

آوای جنوب شبکه اجتماعی شاد به دلیل قطعی مکرری که دارد شاد بودن را از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی گرفته است. به گزارش آوای جنوب، از سال ۹۷ همزمان با شیوع کرونا ، مدارس سراسر کشور تعطیل شد، اما با توجه به اهمیت تحصیل و اموزش باید چاره ای برای دانش اموزان اندیشیده می

آوای جنوب

شبکه اجتماعی شاد به دلیل قطعی مکرری که دارد شاد بودن را از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی گرفته است.

به گزارش آوای جنوب، از سال ۹۷ همزمان با شیوع کرونا ، مدارس سراسر کشور تعطیل شد، اما با توجه به اهمیت تحصیل و اموزش باید چاره ای برای دانش اموزان اندیشیده می شدف چرا که جوانان و نوجوانان امروز آینده ایران را می سازند.

تدبیر وزارت کشور راه اندازی شبکه اجتماعی تحت عنوان شبکه اجتماعی شاد بود، شبکه ای که بر خلاف نامش به هیچ عنوان شاد نبود و باعث ایجاد ناراحتی ها و نارضایتی های زیادی در استان و کشور شده است.

یکی از دغدغه های اصلی که برای شبکه اجتماعی شاد،باید مورد توجه قرار می گرفت سرعت اینترنت است، در حال حاضر متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۲۶.۳۸ مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را به ۸۳ از میان ۱۴۰ کشور می رساند.

تعطیلی مدارس و شیوع کرونا باعث شد که نیاز به اینترنت پر سرعت در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از گذشته احساس شود، بنابراین گاها در رسانه ها از تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای استان به اینترنت پر سرعت گفته می شود.

در این میان شبکه اجتماعی شاد، که قرار بو به خوبی به دانش آموزان آموزش دهد و مانع بروز بیماری کرونا شود و این بیماری را از جسم از دانش آموزان دور کند، در حال انتقال بیماری روحی به دانش آموزان و جوانان این استان است.

شاد، اکنون شادی را از لب های دانش اموزان ربوده است، سرعت پایین اینترنت، ضعیف بودن زیرساخت این شبکه دست به دست هم داده اند تا در آینده شاهد جوانان و نوجوانانی با شرایط روحی نامناسب باشیم.

پایین بودن آستانه تحمل والدین به ویژه مادران در حوصله به خرج دادن برای اموزش به فرزندان شان از یک طرف، قطع و وصل شدن بیش از اندازه شبکه شاد در کلاس های آنلاین از طرف دیگر همچنین سختی اموزش به صورت آنلاین باعث شده است که دانش آموزان آن گونه که باید سر زنده و شاد نباشند.

این روزها صدای هیاهوی دانش آموزان از مدارس شنیده نمی شود، آن ها باید برای درس خواندن به صفحه یک گوشی زل بزنند و قطعی مکرر شاد را تحمل کنند تا کلاس شان تمام شود.

وقتی در خانه هایی که در ۱۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارند گوشی همراه آنتن ندارد، واضح است که اینترنت نیز دچار مشکلاتی است، کوهستانی بودن استان باعث شده است که اکنون خیلی از روستاها اینترنت نداشته باشند، در حقیقت وقتی می گوییم اینترنت ندارند ، به معنای این است که مدرسه ندارند.

شیوع پیک ششم کرونا باعث شد که برخی از مدارس مجددا تعطیل شوند، اما اینکه دانش آموزان با وجود چنین شرایطی چه وضعیتی در آینده خواهند داشت جای سوال دارد.

نیاز است که والدین بیشتر از گذشته هبه فکر سلامت روح فرزندان خود باشند، شرایط به گونه ای است که کوچک ترین غفلت تبعات سنکینی را برای آینده این کودکان که بدون هیچ آموزشی گوشی به دستشان دادیم، خواهد داشت.

زیرساخت شبکه شاد اگر تقویت نشود و این اختلالی که وجود دارد بر طرف نشود، ممکن است صدمات روحی زیادی به جوانان و نوجوانان وارد کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.