کد خبر : 7779
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 13:44

انتقاد مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیمانکاران استان

انتقاد مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیمانکاران استان

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته فنی – بازرگانی به منظور جلوگیری از شرکت پیمانکاران غیرمتعهد در مناقصات این استان فعال شود. آوای جنوب؛ به گزارش آوای جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، حسن فدایی روز سه شنبه افزود: این کمیته آنالیزهای ارایه

فداییمدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته فنی – بازرگانی به منظور جلوگیری از شرکت پیمانکاران غیرمتعهد در مناقصات این استان فعال شود.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، حسن فدایی روز سه شنبه افزود: این کمیته آنالیزهای ارایه شده از سوی پیمانکاران شرکت کننده در مناقصات استان را بررسی و راست آزمایی می کند.

وی بیان کرد: پیمانکاران شرکت کننده در مناقصات کهگیلویه و بویراحمد قیمت واقعی را ارایه نمی دهند که همین امر موجب نیمه کاره ماندن و ناتوانی در اتمام بسیاری از پروژه های استان می شود.

فدایی اظهار کرد: عملکرد پیمانکارانی که در مناقصات کهگیلویه و بویراحمد قیمت های غیرکارشناسی و بدون آنالیز ارایه می دهند قابل انتقاد است.

وی عنوان کرد: هر چند که پیمانکار برای اجرای پروژه و رسیدن به سود و کسب منفعت در مناقصه حضور می یابد اما برخی پیمانکاران نیز خارج از این اصول در مناقصات شرکت کرده و قیمت های غیرکارشناسی ارایه می دهند.

فدایی ابراز داشت: هدف اصلی چنین پیمانکارانی فقط برنده شدن در مناقصات است و قصد اجرای پروژه را ندارند و با این نوع عملکرد خود به عمران و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد ضربه می زنند.

وی افزود: به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب برخی از پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد دیدگاه مثبتی در سایر نقاط کشور نسبت به آنان وجود نداشته و اجازه شرکت در مناقصات سایر استان ها نیز به آنها داده نمی شود.

فدایی گفت: آن عده از پیمانکارانی که با عملکرد مطلوب خود زمینه ساز رشد و توسعه زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد شده اند شایسته تجلیل هستند.

وی بیان کرد: پیمانکاران قشر سازنده جامعه هستند و کارفرمایان نیز باید به عنوان مشاور و راهنما در کنار آنان باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.