آوای جنوب

نقره داغ شرکت تولیدی شن و ماسه با جریمه سنگین نقدی در یاسوج

آوای جنوب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از جریمه ۸ میلیاردو ۳۷۵ میلیون ریالی کارخانه شن و ماسه در یاسوج به علت تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع خبر داد.

به گزارش آوای جنوب  سید حمزه لقمانی گفت: در پی گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات به منظور بررسی از کارخانه های تولید شن و ماسه با حضور این اداره کل و بازرسان دیگر دستگاههای نظارتی از چندین واحد تولیدی صورت پذیرفت.

وی افزود: واحدهای تولیدی شن و ماسه در سطح استان بدون توجه به هشدارهای عوامل نظارتی خودسرانه و بدون هماهنگی با سازمان صمت و بدون اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع در ابتدای سال جدید قیمت های برای خود مشخص نمودند که این قیمت ها در سامانه ۱۲۴ به ثبت نرسیدند و فاقد وجاهت قانونی می باشد.

مدیرکل تعزیرات یادآور شد: در حوزه شهرستانهای بویراحمد و دنا ۸ فقره و در حوزه کهگیلویه و بهمئی ۴ فقره تشکیل گردیده که یکی از این پرونده ها منتج به صدور رای شده و بقیه پرونده ها در حال رسیدگی می باشند. و تا هفته آینده نتیجه آنها به سمع و نظر مردم عزیز استان خواهد رسید.

لقمانی تصریح کرد: واحد مزبورعلاوه بر نصب بنر به عنوان متخلف صنفی به پرداخت مبلغ ۸ میلیاردو ۳۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president