آوای جنوب

سرپرست مدیریت گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

آوای جنوب

آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت گزینش استانداری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب،این آئین به ریاست سید جواد هاشمی مهر و با حضور سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار، حجت الاسلام سید جواد خاضع مشاور امور روحانیت استاندار، محمد مشکینی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، سید محمد تقوی کارشناس حوزه اجتماعی و کارکنان حوزه گزینش استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره《سردار شهید حاج قاسم سلیمانی》، اظهار داشت: گزینش هسته بسیار مهمی است که آینده هر دستگاهی در گرو آن است.

وی، بیان کرد: هسته گزینش باید معیار انتخاب را تخصص، تعهد، دینداری و توانایی علمی افراد قرار دهد.

هاشمی، گفت: نقش گزینش گران در اعتلای سازمانی نظام اداری بر کسی پوشیده نیست.

وی، عنوان کرد: هسته گزینش عیار مدیریتی و اجرایی در استان را تعیین می کند.

معاون سیاسی استاندار نقش گزینش در سیستم اداری را حیاتی و محوری دانست و افزود: گزینش گران از ورود هرگونه اعمال سلیقه و مسائل قومی و قبیله ای در گزینش پرهیز کنند.

هاشمی، ابراز کرد: سلامت نیروی انسانی باید بر اساس واقع بینی، اصول دینی و ارزش های اسلامی فرد بررسی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه گردش نخبگان در مسئولیت های مدیریتی امری طبیعی است، عنوان کرد: فرزند شهیدی سکان هسته گزینش را به یادگار شهیدی دیگر تحویل می دهد.

حجت الاسلام سید جواد خاضع مشاور امور روحانیت استاندار نیز در این آئین، گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی، بیان کرد: امید است مسئول جدید با درایت و مدیریت خوب در این مسیر موفق باشد.

ذبیح الله انصاری طلب مدیر سابق هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با بیان اینکه زحمت اصلی هسته گزینش بر روی دوش گزینش گران است، اظهار داشت: استانداری استان به جز گزینش استانداری و فرمانداری های تابعه همچنین مسئولیت گزینش شهرداری های شهرهایی کوچک را نیز برعهده دارد.

وی عدم حساب مالی مستقل و پرداختی های ناچیز را از مشکلات حوزه گزینش برشمرد.

محمد فرهادی سرپرست جدید هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این آئین با بیان اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم، گفت: باید راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه بدهیم.

وی، عنوان کرد: از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای هسته گزینش جهت تثبیت جایگاه خدمت‌ رسانی آن به مردم دریغ نمی کنم.

محمد مشکینی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: همه ما باید حاج قاسم وار زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تصاویری که از حاج قاسم وجود دارد همواره در میانه میدان و در بین مردم بودند، عنوان کرد: عکسی از پشت میز نشستن از حاج قاسم وجود ندارد و مهم ترین درس آن شهید والامقام به ما ولایتمداری است‌.

گفتنی است در این آئین از زحمات ذبیح الله انصاری طلب تقدیر و محمد فرهادی به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

شایان ذکر است محمد فرهادی دانش آموخته کارشناسی ارشد و دارای سابقه ۱۲ سال خدمت است.

وی در پرونده کاری خود سابقه کارشناس برنامه ریزی، کارشناس آموزش و پژوهش، کارشناس مسئول تحول اداری، رئیس گروه استخدام، معاون برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و معاون مدیر کل برنامه ریزی بودجه و تحول اداری را دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president