آوای جنوب

بیشترین موارد مثبت ابتلا به کرونا مربوط به بهمئی و گچساران است

آوای جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بستری شدن ۱۸۶ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان خبر داد و گفت: بیشترین موارد مثبت ابتلا به کرونا مربوط به بهمئی و گچساران است.

 

به گزارش آوای جنوب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۸۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می باشند که ۸۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر یزدانپناه تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۱ هزار و ۱۲۵نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۴۱۱نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت شامل تست های PCR حدود ۲۹درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ومارگون همچنین از ۳۵ نمونه رپید تست ۲۰درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های بهمئی و گچساران بودند.

دکتر یزدانپناه افزود:خوشبختانه در ۵٨ ساعت گذشته فوت بدلیل کرونا در استان وجود نداشته است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان تقاضامندیم هر چه سریعتر جهت تکمیل واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازم می باشد ولی اگر مجبور به حضور در تجمعی باشید باید استفاده از ماسک ، فاصله حداقل ١.۵ تا ٢ متر با فرد کناری ، حداقل زمان حضور و تهویه مناسب رعایت شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president