آوای جنوب

آخرین وضعیت “تونل دیل” از زبان نماینده مجلس+تصاویر

آوای جنوب

حسینی پور گفت: این پروژه را با تلاش بسیار پیگیری خواهیم کرد و در کمیسیون تلفیق ردیف بودجه به آن اختصاص داده خواهد شد

به گزارش آوای جنوب؛سید ناصر حسینی پور،نماینده گچساران و باشت در مجلس در حاشیه بازدید از پروژه تونل دیل گفت :تونل دیل یک پروژه مهم بوده که می تواند بنادر جنوبی را به محور دهدشت -پاتاوه متصل کند.

وی بیان کرد: بنابراین یکی از محورهای دارای کد ملی که از استان بوشهر به طرف اصفهان است و از طریق گناوه به منطقه بی بی حکیمه، باباکلان، گچساران ونیز از طریق این تونل باید به چرام و جاده دهدشت_ پاتاوه _ اصفهان متصل شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:این پروژه تحولات بسیار چشمگیری را در منطقه ایجاد می کند که می تواند از تلفات جانی در این منطقه جلوگیری کند و متاسفانه این پروژه همچنان راکد بر زمین‌مانده و از طرح ملی خارج شده است.

وی گفت: تلاش می کنیم تا این پروژه به طرح ملی بازگشته تا بتواند از اعتبارات خوب آن استفاده شود و هر چه سریعتر مجددا فعال شود و اگر پیمانکاری فعلی این پروژه نمی تواند کار را آغاز کند به ما اعلام شود تا سریعا پیمانکار مستعد ادامه این پروژه مهم را برعهده گرفته و آن را فعال کند.

حسینی پور بیان کرد: در خصوص گاز فعال در تونل دیل نیز باید نظر قطعی کارشناسان شفاف اعلام شود هرچند طبق گفته برخی از کارشناسان وجود این گاز مشکلی برای روند کار به وجود نخواهد آورد.

وی درادامه هم گفت: این پروژه را با تلاش بسیار پیگیری خواهیم کرد و در کمیسیون تلفیق نیز ردیف بودجه به آن اختصاص داده خواهد شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president