آوای جنوب

امیدواری شهردار گچساران به بازاریان خیابان بلادیان/ کسبه بازار هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند

شهردارشهردار گچساران گفت: دغدغه‌های کسبه خیابان بلادیان گچساران را برطرف می‌کنیم.

آوای جنوب؛

اردلان زینل‌زاده امروز در گچساران اظهار کرد: طرح خیابان بلادیان نزدیک به دو سال است که در دستور کار و مطالعه مهندسان و نقشه‌کشان قرار گرفته است.

شهردار دوگنبدان افزود: مشاوران اجرای طرح سنگ‌فرش کردن خیابان بلادیان مطالعاتی در این زمینه انجام داده‌اند.

وی گفت: بازدیدها و جلسات متعددی درباره اجرای این طرح در شهرستان، استان و تهران انجام شده است.

زینل‌زاده تصریح کرد: در این مدت زمانی از استان‌های همجوار مانند خوزستان که چنین طرح‌هایی انجام شده و این طرح در چنین شهرستان‌هایی با موفقیت به اجرا رسیده بازدیدهایی به اتفاق دستگاه‌های اجرایی به عمل آورده شده است.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: در مجموع با تمام شرایط طرح سنگ‌فرش کردن خیابان بلادیان یک طرح چند منظوره است که در زیبایی این بافت و افزایش گردشگر به این منطقه را در بر دارد.

وی اذعان کرد: مهمترین رسالت طرح سنگ‌‌‌فرش کردن خیابان بلادیان نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی برای گذر شهروندان گچسارانی است.

زینل‌زاده درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اکثریت کاسبان خیابان بلادیان از اجرای این طرح نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند، گفت: شهروندان گچسارانی مشاهده می‌کنند که رواق‌ها و سایبان‌های مغازه‌های این خیابان فرسودگی کامل در آنها نمایان است و قدمت این ساختمان‌ها قریب به ۵۰ سال است.

وی ادامه داد: وجود چنین فضاهایی یک شرایط ناامنی را درقلب شهرستان گچساران ایجاد کرده که با کوچکترین زلزله این ساختمان‌ها فرو خواهد ریخت و حوادث ناگواری را به جا خواهد گذاشت.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه خیابان بلادیان از نظر سیمای شهری منظر زیبایی ندارد، ابراز کرد: خیابان بلادیان از نظر سیمای شهری منظر مناسبی ندارد و این منظر در خور شان مردم گچساران نیست.

زینل‌زاده در راستای اجرای طراح سنگ‌فرش کردن خیابان بلادیان اذعان کرد: طراحی این خیابان در مرحله نخست نوسازی رواق‌ها و در ادامه تعریض پیاده‌روهای خیابان است که با اجرای این طرح حداقل پیاده‌روها به چهار متر خواهد رسید.

وی ادامه داد: پس از این مرحله بهسازی جداول را دستور کار خود قرار داده‌ایم و در گام آخر سنگ فرش خیابان بلادیان انجام می‌شود.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان ساخت: در طرح خیابان بلادیان هم امکان گذر شهروندان به صورت پیاده و هم به صورت سواره لحاظ شده و این امکان وجود دارد که پس از راه‌اندازی گذر پیاده بنا به دلایلی که این طرح جواب ندهد امکان این وجود دارد که به سواره تبدیل شود.

زینل‌زاده با اشاره به اینکه اگر پس از راه‌اندازی چنانچه به دلایلی مانند ترافیک شهری، اجتماعی و اقتصادی این طرح جواب ندهد تصریح کرد: این امکان وجود دارد که مجددا مسیر سواره در این خیابان دایر شود.

وی افزود: با بیان اینکه امکان استفاده دو منظوره از این طرح وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم بازاریان هیچ گونه دغدغه خاطر و نگرانی در خصوص اجرای طرح سنگ فرش خیابان بلادیان را نداشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president