آوای جنوب

مدیرانی که رابطه مناسبی با مردم ندارند/استاندار: مدیران کل، فرمانداران و بخشداران در نماز جمعه و مساجد حضور پیدا کنند

آوای جنوب در نشست شورای اداری امروز معاون توسعه و پشتیبانی منابع انسانی و مدیرکل امور بانوان استانداری منصوب شدند

آوای جنوب

در نشست شورای اداری امروز معاون توسعه و پشتیبانی منابع انسانی و مدیرکل امور بانوان استانداری منصوب شدند.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، نشست شورای اداری با سه تودیع و معارفه جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست ابتدا سید محمدکاظم نظری جای خود را به احد جمالی در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری داد. سپس آذر صفایی‌نیا به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری منصوب شد و نادیا صداقت هم پست مدیرکلی حوزه بانوان استانداری را به عهده گرفت.

سید محمدکاظم نظری در مراسم تودیع به ۴ سال خدمت به عنوان فرماندار و معاون سیاسی استاندار اشاره کرد و گفت: در مدتی که به عنوان معاون استاندار بودم شاخص‌های امنیتی رشد داشت و یکی از استان‌های امن کشور در همه حوزه‌ها بودیم.

وی با اشاره به کاهش طلاق و خودکشی در حوزه اجتماعی گفت: در حوزه سیاسی هم توفیقات خوبی حاصل شد.

وی خود تخریبی در استان را درد بزرگی دانست و گفت: هر کسی که می‌خواهد استان را توصیف کند نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کهگیلویه و بویراحمد می‌داند اما چقدر تخریب و برادرکشی می‌کنیم.

در ادامه این نشست کلانتری استاندار با اشاره به انتصاب آذر صفایی به عنوان معاون استاندار گفت: انتصاب بانوان و جوانان در عرصه‌های مختلف سیاسی مورد تاکید رئیس جمهور بوده. من هم در مراسم معارفه‌ گفتم که براساس گام دوم انقلاب میدان دادن به جوانان را مدنظر قرار می‌دهم.

وی به انتصاب نادیا صداقت به عنوان مدیرکل حوزه بانوان و خانواده استانداری اشاره کرد و گفت: صداقت از نیروهای همراه دولت است.

استاندار در ادامه با بیان اینکه همه جلسات عصر امروز برای حضور بهتر مدیران و مسوولان در مراسم دعای عرفه کنسل می‌شود، گفت: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت مشخص شده و مشخصات آنها را داریم ضمن اینکه پروژه قبلا افتتاحی و کلنگ‌زده شده در بین پروژه‌های هفته دولت امسال نباشد.

وی به مدیران توصیه کرد بدون هماهنگی با استاندار از شکایت دستگاه‌های دولتی به مراجع قضایی خودداری کنند و مدیری که چنین حرکتی انجام دهد دیگر مدیر استان نیست.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم حضور مدیران کل، فرمانداران و بخشداران در روستاها و بخش‌ها تاکید کرد و افزود: رابطه مدیران با مردم در حد مطلوب نیست. در نمازهای جمعه و جماعت، مساجد و میان مردم حضور پیدا کرده و مشکلات آنها را بررسی کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president