آوای جنوب

سخنی با رئیس کمیسیون بودجه/آقای تاجگردون، پیچاب مستحق‌تر از همه نقاط حوزه انتخابیه شما برای رفع محرومیت است

مردمی که نه راه، نه مسکن و نه ابزار کار و تولید را دارند و خدماتی مثل آب و برق و گاز و تلفن دور از دسترس آن‌هاست و باید فکری به حال این کمبودها شود.
آوای جنوب
رئیس کمیسیون بودجه که دستی بر آتش اعتبارات کشور دارد باید قبل از هر چیز به فکر پیچاب یکی از محروم‌ترین نقاط کشور در حوزه انتخابیه خود باشد چرا که استعداد و ظرفیت‌های طبیعی و انسانی این منطقه بکر و پر از استعداد می‌سوزد و هدر می‌رود.

یکی از مناطق محروم به معنای واقعی در استان کهگیلویه و بویراحمد منطقه پیچاب در شهرستان باشت یا همان پیچوک به زبان محلی است که علی‌رغم همه ظرفیت‌ها اعم از طبیعی و انسانی هنوز محرومیت‌های گذشته در آن به چشم می‌خورد.

پیچاب چنان مردم قدرشناسی دارد که علی‌رغم همه نامهربانی‌ها به مردم آن، اما همچنان مردمی پایبند به انقلاب و نظام دارد و برای جاده‌ای که هنوز ساخت آن در اما و اگر است قدردان مسوولان و نماینده مردم در مجلس هستند.

جوانان پیچابی شاید از آگاه‌ترین جوانان استان به شمار می‌روند که به رغم نبود وسایل ارتباط جمعی همچون تلویزیون و رادیو و تلفن و فضای مجازی همه چیز را به خوبی درک می‌کنند و از سیاست و فرهنگ بیش از جوانان شهرنشین در بهترین نقطه استان می‌فهمند.

با سفری که به منطقه پیچاب داشتیم و در خصوص آسیب‌های اجتماعی از آن‌ها می‌پرسیدیم بهتر از هر روانشناس از موضوع اعتیاد و روی آوردن به مواد مخدر و کشت و توزیع آن شناخت داشتند و معلوم بود که فضای بکر و دور از دسترس فضای آلوده مجازی موجب چنین بینش عمیقی از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد شده است.

در سفر خبرنگاران به منطقه پیچاب مشخص شد که بزرگترین سرمایه و ظرفیت این منطقه نیروی انسانی مستعد و آگاه است که استفاده از آن ها در مشاغل و حتی مدیریت‌ها منشا خدمت صادقانه به استان خواهد بود.

اما روی سخن امروز ما با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم باشت در مجلس و وکیل مردم پیچاب در خانه ملت است که هر چند اقدامات خوبی برای رفع مشکلات این منطقه انجام داده و از جمله این اقدامات خروج از بن‌بست با راه ارتباطی است اما این مردم شایسته ارائه خدمات بیشتری هستند.

مردمی که نه راه، نه مسکن و نه ابزار کار و تولید را دارند و خدماتی مثل آب و برق و گاز و تلفن دور از دسترس آن‌هاست و باید فکری به حال این کمبودها شود.

رئیس محترم کمیسیون بودجه که دستی بر آتش اعتبارات کشور دارد باید قبل از هر چیز به فکر یکی از محروم‌ترین نقاط کشور در حوزه انتخابیه خود باشد چرا که استعدادها و ظرفیت‌های طبیعی و انسانی این منطقه بکر و پر از استعداد می‌سوزد و هدر می‌رود.

تاجگردون امروز نه فقط نماینده گچساران بلکه نماینده مردم پیچاب در مجلس شورای اسلامی است و با موقعیتی که در مجلس دارد باید از این مردم خوب و در صحنه حمایت کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president