آوای جنوب

سردار گشتاسبی در گچساران: رمزموفقیت و عزت انقلاب اسلامی تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین است+تصاویر

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: رمز پیشرفت، موفقیت و عزت انقلاب اسلامی تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین است.
آوای جنوب
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: رمز پیشرفت، موفقیت و عزت انقلاب اسلامی تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین است.

سردار امان‌الله گشتاسبی در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا، اظهار کرد: بالاترین توفیق این است که در مجلس شهداء هستیم، شهدایی که همه عزت و آبروی ما هستند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: مردما این منطقه این برگ زرین را در تاریخ حماسه سازی‌های خودشان به ثبت رسانیدند که رحمت و درود خدای متعال به همه شهدا، ایثارگران و انسان‌های آزاده‌ای که در این راه قدم برداشتند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق در ادامه اذعان کرد: واقعیت مهم این است که مردم و مسوولان باید ظرفیت‌ها، منابع، نیروی انسانی و دیگر  امکاناتی که در جامعه اسلامی وجود دارد را باور داشته باشیم.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: مگر زمانی که آمریکا، صدام و حامیانشان به بیشتر از هزار کیلومتر از جبهه‌های ما حمله ور شدند و خاک ما را اشغال و مردم ما را آواره کردن ما امکاناتی داشتیم.

وی ادامه داد: فرمان الهی امام موجب  شد که جوانان کشور با دست خالی در میدان های نبرد مقابل دشمنان بایستند و در همه صحنه‌ها آن حماسه های بزرگ را خلق کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: حضرت امام (ره) این باورها را در دل جامعه ما زنده کرد و توانستیم در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کنیم.

گشتاسبی تصریح کرد:  امروز هم باورمان بر این است که راه استقامت، دفاع و عزت این انقلاب را حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری برای ما به خوبی ترسیم کرده‌اند.

وی افزود:  باید هوشیار بود که دشمنی آمریکا و دیگر دشمنان نظام با ما تمام نخواهد شد مگر اینکه ما از راه و هدف خود برگردیم.

گشتاسبی گفت: امام(ره) این درس را به ما یاد دادند و امروز مقام معظم رهبری هم همان مسیر و خط را نشان می‌دهند و باید بدانیم که دشمنی آمریکا با ما تمام ناشدنی است.

گشتاسبی اظهار کرد: مردم ما این واقعیت بزرگ را پذیرفته‌اند که دشمنی آمریکا با ما زمانی تمام خواهد شد که ما دست از این ارزش‌ها برداریم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروز آمریکا در مقابل عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا خوار شده است و این به دلیل  قدرت ایمان و قدرت ارزش‌های معنوی و همان مکتبی است که امام راحل در آن درس جهاد، حماسه و شهادت داده است.

وی ،گفت:  آمریکایی‌ها در یمن و سوریه و عراق به دنبال چه چیزی هستند، آنها به دنبال این هستند که این قدرت بزرگ الهی و این قدرتی که امام راحل در بین ملت ایجاد کرد را مهار کنند ولی مشاهده کردیم که خدای متعال آنها را گرفتار کرده و امروز بیش از گذشته عصبانی هستند.

گشتاسبی در ادامه با اشاره به ماهیت تحریم‌ها،گفت: آیا می‌شود مسئله تحریم‌ها و دشمنی آمریکایی را تنها مربوط به چند سال اخیر بدانیم، آمریکایی‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ ۸ساله و تحمیل شرایط سخت اقتصادی همواره انقلاب و مردم ما را تحریم کردند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق ادامه داد: مردم ما جنگ  وانقلاب را حمایت کردند و بعد از جنگ در بازسازی کشور شرکت کردند.

گشتاسبی تصریح کرد: بهترین تعبیر و فرمایشات را مقام معظم رهبری دارند که فرمودند اتکا و باور به این مردم و استفاده از ظرفیت های این جامعه اسلامی شرط موفقیت و تداوم راه نورانی انقلاب است که در واقع  که حضرت امام راحل  و مقام معظم رهبری آن را در اقتصاد مقاومتی تعبیر کرده‌اند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق تاکید کرد: مسوولان باید قدر این مردم را بدانند و کمک کنند و کار و خدمت برای مردم انجام دهندتا نگاه خداوند هم به ما همراه با رحمت، برکت و سربلندی باشد.

گشتاسبی خاطرنشان کرد: رمز پیشرفت، موفقیت و عزت انقلاب اسلامی تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین است و امروز مسوولان بدانند که شهدا، انقلابی بودن، انقلابی ماندن  و تبعیت از ولی امر مسلمین را از ما می‌خواهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president