آوای جنوب

محبوبه رضایی در جمع بانوان گچسارانی: بانوان گچسارانی مایه افتخار این شهر هستند+تصاویر

عضو شورای اسلامی دوگنبدان گفت:نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و تأثیرگذاری آنان در خانواده بسیار ارزنده و مشهود است چراکه آنان تربیت کننده نسل آینده خواهند شد، نسلی که جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت و ترقی سوق خواهد داد.

آوای جنوب

محبوبه رضایی امروز در جمع حامیان بانوان خود در حسینیه مسلم ابن عقیل گچساران اظهار کرد: هرچه تعداد بانوان در شورای شهر بیشتر باشد، وزنه بهتری را در شورا پیدا خواهند کرد.
عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان با اشاره به وجود بانوان در شورا برای گرفتن مطالبات بانوان گفت: وجود بانوان در شورا موجب می‌شود که مصوباتی که در آن طرح‌هایی برای مطالبات بانوان مطرح می‌شود تاثیرگذارتر باشد.

محبوبه رضایی با تبریک روز جانباز و پاسدار به سبزپوشان سپاه پاسداران به نقش زنان و مادران شهدا درهشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت : زنان در پیروزی انقلاب و همچنین در پشتیبانی جبهه ها نقش فعال و ارزنده ای را ایفا کردند وتاثیر بسزایی در تقویت روحیه مردان بزرگ این سرزمین داشتند ومی توان گفت زنان امروز جامعه اسلامی نقش مهمی را در مبحث تربیتی ،مدیریتی از خود بروز داده اند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) توانست زن را به جایگاه اصلی خودش برگرداند و دیدیم که زنان ما خوش درخشیدند وباعث افتخار برای کشور ایران اسلامی شدند.
رضایی با اشاره به همکاری دیگر اعضای فعلی شورای چهارم شهر دوگنبدان بیان کرد: اعضای شورای شهرچهارم برای برآوردن شدن مطالبات بانوان و اجرایی شدن برخی طرح‌ها مانند احداث پارک بانوان همکاری خوبی داشته‌اند.
وی با اشاره به موفقیت‌های بانوان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین سیاسی اذعان کرد: بانوان گچسارانی در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین ورزشی با توجه با وجود کمبود امکانات موفقیت‌های زیادی را نسبت به مردان کسب کرده و وجود چنین بانوانی در این شهرستان مایه افتخار است.
محبوبه رضایی ادامه داد: بیش از نیمی از جمعیت کنونی شهری بانوان در فعالیت‌های روز شهرستان حضور دارند.
این عضو شورای شهر عنوان کرد: جایگاه بانوان را در اجتماع باید پاس بداریم.
وی ابراز کرد: در بحث شخصی و موقعیتی حضور بانوان بسیار اندک است و باید تصمیماتی در این شهر گرفته شود که شامل حال همه اعضای شهر باشد.
رضایی با بیان اینکه بخشی از جامعه کنونی را زنان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات بانوان در جامعه برآورده نشود زنان در صفوف بالای مدیریتی قرار نخواهند گرفت و در واقع مکاتبات آنها به موقع صورت نخواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ۴ سال عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان است اظهار کرد: در شورای چهارم شهر به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی فعالیت داشته و در این زمینه با همکاری دیگر اعضای شورای چهارم شهر توانسته‌ایم مطالبات و مصوبات خوبی را برای بانون به تصویب برسانیم.
در پایان رضایی بیان کرد: امیدواریم با حمایت بانوان جامعه شهری شهرستان گچساران از قشر رنان فعال عرصه انتخابات در شورای شهر شاهد حضور زنان موفق در شورای پیشرو باشیم.ادامه تصاویر در پایین صفحه:

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    امسالم به امید خدا و حمایت بانوان پیروزی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president