آوای جنوب

فرماندار گچساران: هیچ دستگاهی حق استفاده از اموال دولتی را له یا علیه کاندیدای خاصی را در انتخابات ندارد

فرماندار گچساران گفت: برگزاری انتخابات سالم و با نشاط مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام جمهوری اسلامی است.
آوای جنوب
عبدالرحیم رحیمی امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور مشاور و مسئول نهاد ایثارگران ریاست جمهور و روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: دو انتخابات بزرگ دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرو روستا در پیش رو داریم.

فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه هر دو انتخابات برای ما حائز اهمیت است، افزود: باید تلاش شود در این زمینه انتخاباتی سالم، بانشاط، پرشور و با حضور حداکثری مردم در کشور برگزار شود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با اشاره به بازگو کردن خدمات نظام به مردم گفت:  امام راحل و رهبر معظم به این موضوع تاکید فراوانی داشته و همیشه در هر زمینه این موضوع را بازگو کرده‌اند که خدمات نظام را از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون را با زبان گویا برای مردم بیان کنید.

رحیمی تصریح کرد: دشمنان کشور همیشه در چنین ایامی منتظر نقاط ضعف هستند پس باید ما مسوولان در این زمینه تلاش کنیم که کوچکترین خلای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نشود.

وی اذعان کرد: با مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم و با نشاط در کشور می‌توانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام جمهوری اسلامی زد.

فرماندار گچساران با اشاره به زمان‌بندی ارائه شده از سوی وزارت کشور برای دواطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: طبق زمان اعلام شده کارهای ثبت‌نام دواطلبین و بررسی صلاحیت‌ها توسط مراجع چهارگانه در این شهرستان انجام گرفته است و تایید نهایی را در زمان معین شده توسط فرمانداری گچساران به صورت مکتوب به دواطلبین ارائه داده می‌شود.

رحیمی با اشاره به شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان ابراز کرد: تعداد ۱۳۳ شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است  از مجموع این ۱۳۳ شعبه اخذ رای تعداد ۶۳ شعبه در شهر دوگنبدان و تعداد ۷۰ شعبه در روستاها پیش‌بینی شده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با اشاره به استفاده از اموال دولتی در انتخابات گفت: هیچ اداره‌ای حق استفاده از اموال دولتی را برای انتخابات ندارد و ما مجری قانون هستیم و هر آنچه که قانون می‌گوید باید به آن عمل کنیم.

فرماندار گچساران اظهار کرد: هر آنچه که خدمات این دولت و نظام را مشاهده می‌کنیم برای مردم بازگو کنید و هر شخصی که از فیلتر قانون نظام جمهوری اسلامی بگذرد و تایید شود برای ما قابل احترام است.

رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی افزود: برای اولین بار است که انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا  به صورت الکترونیکی در این شهرستان برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president