آوای جنوب

نامه حسن عسکرزاده عضو گچسارانی شورای صنفی دانشگاه شهید رجایی تهران به تاجگردون

حسن عسکرزاده عضو گچسارانی شورای صنفی دانشگاه شهید رجایی تهران نامه را خطاب به تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت نوشته است.

آوای جنوب

حسن عسکرزاده عضو گچسارانی شورای صنفی دانشگاه شهید رجایی تهران نامه را خطاب به تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت نوشته است.
در متن این نامه که به آوای جنوب ارسال شده است آمده:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر غلامرضا تاج گردون
رییس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی
باسلام وتقدیم احترام
با توجه به اینکه بنده نماینده دانشجویان هستم برخود فرضی میدانم که از حق دانشجویان تا حد امکان دفاع کنم به استحضار میرسانم جمعی از دانشجویان ورودی سال ۹۳ دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی که استخدام رسمی آزمایشی وزارت آموزش و پرورش هستند و احکام استخدامی آنها از تاریخ ۹۳/۱۱/۱ صادر شده است اما متاسفانه حقوق و مزایای آنها طبق حکم صادره از سوی آن وزارت متبوع به مدت یازده ماه(۹۳/۱۱/۱ لغایت ۹۴/۹/۳۰) پرداخت نشده است. از آنجایی که دوری از خانواده و زندگی در شهرهای بزرگ همه را متحمل هزینه های سنگینی نموده که بعضا از توان دانشجویان خارج میباشد و نیز از طرفی در توصیفشان و جایگاه معلمان ، «مقام معظم رهبری میفرمایند: معلم در نگاه ملت باید به گونه ای باشد که از حرمت، کرامت و عظمت حقیقی برخوردار باشد و همانطور که بارها گفته ایم و بازهم میگوییم ، هرهزینه و بودجه ای که در آموزشی و پرورش صرف شود، در واقع سرمایه گذاری است». لذا از جناب عالی عاجزانه خواهشمندم پیگیری های لازم را نسبت به پرداخت این معوقات انجام دهید. لازم به ذکر است به تعدادی از استان های کشور این حقوق پرداخت شده است اما متاسفانه در بیشتر استان های کشور پرداختی صورت نگرفته است.ضمنا نامه ایی با امضای دانشجویان در تاریخ ۹۵/۱۰/۱۱ به شماره ۱۷۷۵۵۶ به دفتر وزارتی تسلیم گردیده است.
والسلام علی من التبع الهدی
حسن عسکرزاده
عضو شورای صنفی دانشگاه شهید رجایی تهران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president