آوای جنوب

مصاف فوتبالیست‌های نونهال یاسوجی و اهوازی برای آسیایی شدن/ هواداران حماسه ۵ آذر را رقم بزنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یاسوج از هواداران فوتبال خواست تا با حضور در ورزشگاه تختی شهر یاسوج این تیم را در برابر فولاد اهواز یاری کنند.

آوای جنوب؛

خبرگزاری فارس: مصاف فوتبالیست‌های نونهال یاسوجی و اهوازی برای آسیایی شدن/ هواداران حماسه 5 آذر را رقم بزنند

مهدی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال سپاهان یاسوج را با خون دل به لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور رساندیم و در این راه مشقت‌ها و رنج‌های زیادی را متقبل شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یاسوج گفت: از زندگی و خانواده خود گذشتیم تا بلکه بتوانیم نام شهر یاسوج را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازیم و به عشق مردم و جوانان و هواداران یاسوجی مشکلات را یکی پس از دیگری تحمل کردیم.

این مربی جوان شاغل در لیگ برتر نونهالان کشور افزود: هر چه فریاد زدیم در استان کسی به داد ما نرسید و مسؤولان هیچ اعتنایی به درخواست‌های ما نکردند.

معصومی افزود: تیم یکدست و خوبی را برای این رده از فوتبال کشور مهیا و آماده کردیم که در صورت حمایت از آن‌ها تا ۲۰ سال دیگر پایه و اساس فوتبال شهر یاسوج ساخته و پرداخته شده است.

وی گفت: ما به کمترین کمک‌ها هم قانع بودیم و از مسؤولان خواستیم تا تنها ۲۰ میلیون تومان ناقابل در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم هزینه رفت و آمد به استان‌های دیگر را تأمین کنیم اما فوتبال و تیم سپاهان به اندازه ۲۰ میلیون تومان هم برای مسؤولان استان ارزش نداشت.

این مربی شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور افزود: در شهر یاسوج که جوانان و علاقه‌مندان زیادی به فوتبال وجود دارد تنها دو تیم زاگرس و سپاهان در لیگ‌های کشورهای حضور دارند که مسؤولان می‌توانستند به این تیم‌ها کمک کنند.

معصومی تصریح کرد: در صورتی که تیم سپاهان با این همه سختی بتواند تیم فولاد خوزستان را فردا در ورزشگاه تختی شهر یاسوج شکست دهد جز ۸ تیم برتر کشور خواهد شد و آن گاه باید برای کسب سهمیه آسیایی با سایر تیم‌های کشور بجنگیم.

وی از هواداران فوتبال در شهر یاسوج خواست تا یکپارچه در ورزشگاه تختی این شهر حضور یافته و فردا جمعه ۵ آذرماه حماسه‌ای در این ورزشگاه خلق کنند.

این مربی فوتبال افزود: اگر بتوانیم فولاد را شکست دهیم حماسه ۵ آذرماه برای همیشه در تاریخ فوتبال استان ثبت خواهد شد.

به گزارش فارس؛ دیدار تیم‌های سپاهان یاسوج و فولاد اهواز فردا جمعه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president