آوای جنوب

آیا تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت در صنعت نفت اجرایی می شود/ گفتگوی آوای جنوب با وزیر نفت

بیژن زنگنه در پاسخ به تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت در صنعت نفت از تبدیل شدن بخشی از ۴۰ هزار نیروی قرارداد موقت در صنعت نفت

زنگنهوزیر نفت گفت: کارکنان  قرارداد مدت موقت در زمان نیاز صنعت نفت به جذب نیرو طی فرآیندهای قانونی و از طریق آزمون در اولویت استخدامی قرار می گیرند.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرنگار آوای جنوب اهواز، بیژن زنگنه، عصر امروز در حاشیه دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گفتگو با اشاره با آوای جنوب این که استان خوزستان یکی از قوی ترین استانهای کشور در ساخت تجهیزات صنعت نفت به شمار می رود و در پساتحریم هم از تجهیزات این شرکتها استفاده می شود، تاکید کرد: وزارت نفت هیچ محدودیتی برای تامین انرژی صنایع انرژی بر خوزستان ندارد.

وزیر نفت با بیان این که نفت می تواند موتور محرکه استان خوزستان برای خروج از وضع کنونی باشد، تصریح کرد: آینده امیدبخشی را برای استان متصور هستیم و همه عزمشان را برای بهبود زندگی مردم جزم کرده اند.

زنگنه افزود: فضای سرمایه گذاری باید در استان فراهم شود و از فرصت پسابرجام برای توسعه صنعت نفت و پتروشیمی و همچنین نوسازی آنها بهره گیریم.

وی همچنین به میدانهای غرب کارون اشاره کرد و با اشاره به آغاز توسعه این میدانها در چند سال گذشته، افزود: انتظار این است وضع مناطق محرومی که این میدانها در آن واقع شده اند با توسعه آنها و تاکید بر مسائل زیست محیطی بهبود یابد که وزارت نفت در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
بیژن زنگنه در پاسخ به تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت در صنعت نفت از تبدیل شدن بخشی از ۴۰ هزار نیروی قرارداد موقت در صنعت نفت خبر داد و تصریح کرد: بخشی از این تعداد امسال و سال آینده طبق یک فرآیند تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی افزود: طی چند ماه آینده شرایط تبدیل وضعیت بخش دیگری از نیروهای قرارداد مدت موقت در صنعت نفت اعلام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    آقای وزیرپس این نیروهای ارکان ثالث بدبخت چی میشن،چراکسی به فکرشون نیست،همین نیروهای قراردادی بیشترباپارتی اومدن،جزاینکه نیروهای ارکان ثالث فقط یاچندماه سابقه کم داشتن ویااینکه فوق دیپلم دردست نداشتن،خداییش فکرچاره باشین ازتبدیل وضعیت قراردادموقتهای سال ۹۱تاالان نیروهای ارکان ثالث بامشکلات حقوقی ویکسری تبعیض مواجه شدند

  2. ناشناس گفت:

    چه تبعیضی!!!
    اگر تبعیض هم هست بین رسمی و غیر رسمیه نیروهای قرارداد مستقیم که از شما هم کمتر حقوق میگیرن. هر کی ندونه فک میکنه نیروهای قرار داد مستقیم بسکه مزتیا میگرن که نمیدونن چیکارش کنن.الان توی این چهار سال که ما عیدیمون عم نصف شما میگرفتیم. کلاهی گشادتر از این

  3. ارسلا ن گفت:

    واقعا” که از ماست که بر ماست جنابی که در بالا نوشتی نیرو های قرارداد موقت با پارتی اومدن اولا” ببخشید که جنابتان از طریق آزمون نخبگی اومدی دوما” فعلا”که نه به داره نه به باره شما به جای اینکه تلاش کنید این راه باز بشه میاید بر علیه ما مطلب می نویسید سوما” شما حتما” یا سابقه تون کم بوده یا مدرک پایین بوده که قراردادی نشدین وگر نه بخشنامه سراسری بوده که قراردادی شدیم

  4. کارگر گفت:

    دروغگو.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president