آوای جنوب

تساوی نفتی ها ، تداوم صدر نشینی نفت و گاز گچساران

فوتبالدر چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های نفتی گچساران و امیدیه به تساوی رسیدند.

براساس این گزارش، عصر سه شنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دوتیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که این دیداردر پایان با نتیحه بدون گل به تساوی کشیده شد.

این دو تیم نفتی که از رقبای سنتی لیگ دسته دوم به شمار می آیند در حالی به مصاف هم رفتند که تیم نفت گچساران در حال صدرنشینی گروه سوم لیگ دسته دوم است و تیم امیدیه با قرار گرفتن در رده چهارم ازشرایط حساسی را برای صعود در مرحله اول برخوردار است.

تیم نفت امیدیه در این دیدار با ترکیبی کاملا هجومی وارد میدان شد و با قراردادن چهار مهاجم سعی داشت در همان ابتدای بازی کار را برای نفت و گاز گچساران دشوار کند، اما روی آوردن بازیکنان نفت به پرس از منطقه حریف کار را برای این تیم سخت کرد.

موقعیت های گل هر دو تیم در این بازی نفس گیر تقریبا یکسان بود و حتی در مواقعی بازیکنان نفت امیدیه چند موقعیت خوب را ایجاد کردندکه با هوشیار دفاع و مهارت دروازبان گچساران خنثی شد.

در میانه بازی چندین بار کادر فنی تیم امیدیه سعی داشت همانند بازی دور رفت کار را به تشنح بکشاند اما با دخالت ناظر بازی به خوبی کنترل بررسی و کنترل شد.

هرچند این دو تیم نفتی از خانواده ورزش مناطق نفتخیز جنوب هستند اما اهمیت توجه به نظر هواداران دو تیم کار رابرای بازیکنان هر دو تیم سخت تر کرده بود و مربیان بسیار محتاطانه این بازی را هدایت می کردند.

برای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار مجتبی فرهادی، نبی الله اسدی، کامران موسی زاده ، علی رعیت، اشکان بخشی، بهزاد داودی، رضا قیالی، علی حدادی فر، قائم اسلامی خواه، محسن یکه روستا،علی کرمی بازی کردند.

درتیم نفت گچساران نیز حسام مقصودی جایگزین کامران موسی زاده مصدوم شد و میلاد حسن پور، مهدی الهایی نیز از دیگر تعویض های تیم گچساران بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم روز سه شنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۴ در تهران به مصاف استقلال آبی این شهر خواهد رفت.

تیم نفت گچساران در حال حاضر با کسب ۲۷ امتیاز همچنان صدرنشین گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president