آوای جنوب

یوسف گمگشته آمد به صنعت غم مخور /نادریان سرمربی نفت گچساران شد

نادریانبه گزارش آوای جنوب: رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از انتخاب یوسف نادریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبرداد.

آوای جنوب؛

محمد حبیبی نژاد افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که سابقه صعود به لیگ دسته اول را با نادریان تجربه کرده بود، این بار نیز با حضور این مربی با تجربه در لیگ دسته دوم حضوری مقتدرانه خواهد داشت.

حبیبی نژاد تصریح کرد: پس از معرفی گزینه های مختلف سرمربیگری تیم فوتبال نفت از سوی هیئت مدیره باشگاه مناطق نفتخیز جنوب، در نهایت “یوسف نادریان” که یکی از گزینه های پیشنهادی امورورزش نفت و گاز گچساران بود، سکان هدایت این تیم را در دست گرفت.

وی با بیان اینکه معارفه رسمی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چند روز آینده با حضور مسئولان باشگاه، پیشکسوتان فوتبال گچساران و اهالی رسانه برگزار می شود، افزود: انتخاب مربیان تیم فوتبال این تیم توسط سرمربی با اولویت استفاده از نیروهای بومی صورت خواهد گرفت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارداشت: در حال حاضر تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور بازیکنان بومی و زیر نظر “بهمن فرازمند ” مربی فصل پیشین این تیم در حال برگزاری است و تا زمان حضور نادریان در گچساران تمرینات با این مربی ادامه خواهد داشت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارامیدواری کرد: با همدلی و تلاش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به روزهای اوج خود بازگردد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president