آوای جنوب

گچساران و جاده خاکی فرهنگ + تصاویر

DSC04666333معمولا در شغل خبرنگاری تا وقتی از نزدیک شخصا مشکلی را نبینی هیچ موقع بفکر آن نیستی تا گزارشی درباره اش تهیه کنی مثلا چند روزی ماشین که نداشته باشی باید سوار بر تاکسی هایی بشوی که دو نفر را بریک صندلی سوار میکنند یا وقتی دعوت بچه های دانشگاه پیام نور باشی تا گزارش یادواره شهدای هسته ای را تهیه کنی به جاده ای بر می خوری که هنوز مثل قبل خاکی مانده است .

آوای جنوب ؛

اگر دقت کرده باشید مسیر مسکن مهر به دانشگاه پیام نور که اتفاقا دانشگاه علمی کاربردی و دانشکده نفت و گاز گچساران هم در همین بلوار قرار دارد و مضافا رفت و آمد به بیمارستان در شرف تاسیس ۹۶ تختخوابی و دانشگاه آزاد هم از همین راه می گذرد بلواری که باید نام آن را بلوار فرهنگ گذاشت ظاهر خوبی ندارد و عبور و مرور ماشین ها در این مسیر فقط گرد و غبار جاده خاکی را به گرد و غبار رسیده از عراق اضافه میکند و به خورد اهالی منازل مرکز بهداشت، مسکن مهر و دانشجویان و اساتید محترم می دهد و از طرفی باعث خرابی خودروها این عزیزان می شود که حتی مجبور هستند روزی دو تا سه بار از این مسیر تردد کنند.

ای کاش مسئولان شهری بویژه فرماندار و شهردار کمی به فکر آسفالت این مسیر بودند جایی که جمعیت۰۰۰ ۴ الی۵۰۰۰ نفره مردم در منازل مسکن مهر ساکنند و حتی گاهی اوقات با قرار دادن سنگ در مسیر بلوار فوق راهبندان ایجاد می کنند که شاید سرعت خودروها کمتر بشود و خاک کمتری بلند کنند.

این همان مسیر پیاده روی سالم شهروندان می باشد که نیاز به ریختن مقداری آسفالت دارد حداقل برای آنکه جامعه دانشگاهی و اهل فرهنگ و ادب و شهروندان گرام بتوانند با اعصاب آرامتری در این مسیر تردد کنند.

آوای جنوب منتظر پاسخ مسئولان خواهد ماند.DSC04662 DSC04664 DSC04667 DSC04661

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همشهری گفت:

    کوچه های شهرک شهید فهمیده هم وضع خوبی ندارد گزارش بگیرید.

  2. بی طرف گفت:

    جالب اینجاست روبروی فرمانداری وکتابخانه فردوسی بدجور ادمو عصبی می کنه.

  3. شهروند مسکن مهر گفت:

    آقای کاظم پور سعی کن همانند آقای عکاشه مشکلات و معضلات را تحلیل کرده که مسئولین هم مجبور به اقدام شوند..شما متاسفانه انشاء نوشتید.تحلیل بسیار عامیانه است .فکر نکنم مسئولین این شهر به همچو گزارش ضعیفی بهاء بدهند.

  4. در جواب شهروند مسکن مهر گفت:

    بیان مشکلات مردم چه ربطی به انشا آقای کاظم پور داره. بنده خدا فقط میخواد بگه مسیر سه دانشگاه یک شهر جاده خاکیه همه هم متوجه شدند. انشات اگه خوب بود تو دبیرستان انشا نمی افتادی

  5. ساکن شهرک نفت گفت:

    ازاقای شهردارمیخواهیم همانندسه راهی و۱۰۸دستگاه برای رفاه حال ساکنین ومردم نصبت به اسفالت کردن کوچه اخرشهرک و بلوارنفت اقدام نماییدتامشکل ترددساکنین حل گردد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president