آوای جنوب

گچساران به مرز قرمز رسید/ممنوعیت برگزاری هرگونه نشست انتخاباتی در تالارها

آوای جنوب،

 فرماندار گچساران گفت: هر گونه برگزاری نشست انتخاباتی در تالارهای عروسی ممنوع است.

علیرضا تابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب گفت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری ۳ انتخابات مهم در سطح شهرستان هستیم متاسفانه  برخی از کاندیداها بدون  در نظر گرفتن زمان تبلیغات در حال برگزاری نشست‌های انتخاباتی هستند.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی نامزدهای شورای شهر و میاندوره مجلس شورای  اسلامی وضعیت کرونا شهرستان  را به مرز قرمز رسانده است.

فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه متاسفانه ۴۷  درصد نمونه‌گیری کرونا  در شهرستان  مثبت بوده است، ابراز کرد:اولویت کاندیداهای میان دوره مجلس شورای اسلامی و داوطلبان شورای شهر سلامت مردم باشد.

 اتابک عنوان کرد: در نشست‌های پیشگیری از وقوع جرم افرادی و یا کاندیداها که قبل از زمان موعد مقرر نشست‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند با آنها برخورد قانونی می شود و همه باید پایبند قانون باشند.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به اینکه ما مسوول سلامت مردم هستیم و وظیفه داریم که در برابر این بیماری مقابله کنیم تا مردم آسیب نبینند، ابراز کرد: این نشست های انتخاباتی  موجب افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا شده و این ویروس کشنده باعث مرگ افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث دلسوزی نیست بحث وظیفه است و باید حساسیت ما بالا باشد، تصریح کرد:در شهرستان شاهد هستیم عده ای دنبال آن هستند خودشان را نشان بدهند و مردم را به کشتن می‌دهند که این کار  بر اساس کدام قانون است.

اتابک تصریح کرد: هرگونه برگزاری نشست انتخاباتی در تالارهای عروسی ممنوع و چنانچه مشاهده شود که در تالاری نشست انتخاباتی برگزار شده با صاحب آن تالار برابر قانون برخورد خواهد شد.

اتابک اذعان کرد: افرادی که  برای شورای شهر نام نویسی کردند و اکنون در حال برگزاری نشست انتخاباتی هستند این کار خلاف قانون و برای این افراد پرونده تشکیل  و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 وی افزود: کاندیداها در حال رصد هستند و تمامی مستندات فعالیت داوطلبین شورای شهر وجود دارد.

فرماندار گچساران ادامه داد: افرادی که در تجمعات به کرونا مبتلا می شوند برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

اتابک خاطرنشان کرد: به همه کسانی که کار غیرقانونی انتخابات فعالیت می‌کنند هشدار می دهم و تذکر می دهم و جناح و دسته‌بندی سیاسی برای من فرقی ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president