آوای جنوب

پس از تعطیلی ۶ ساله / بخش رادیولوژی شهرستان باشت افتتاح شد

۱۳۹۴۰۲۰۲۰۰۰۳۵۸_PhotoAپس از ۶ سال تعطیلی بخش رادیولوژی باشت با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
آوای جنوب؛

پیش از ظهر امروز طی آئینی با حضور غفاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرشبکه بهداشت و درمان باشت،معاون فرماندار ،  امام‌جمعه باشت و سایر مسئولان شهرستانی رادیولوژی شهرستان باشت افتتاح شد.

در ابتدا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بخش‌های مختلفی از مرکز بستر درمانی شهید بهشتی شهرستان باشت باشت را مورد بازدید قرار داد.

سیدرشید غفاری در این آئین با اشاره اهمیت و ضرورت افتتاح این طرح در حوزه سلامت شهرستان باشت اظهار کرد: وجود واحد رادیولوژی برای شهرستان باشت به عنوان یکی از شهرستان‌هایی که در طی ماه‌های اخیر گام‌های ارزشمند و بزرگی در حوزه سلامت و بهداشت برداشته به یک ضرورت تبدیل شده بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال بیش از صدها اعزام بیماران باشتی به گچساران جهت انجام عکس‌برداری ساده انجام می‌شد که به همت شبکه بهداشت شهرستان و با رایزنی‌های انجام شده پس از شش سال این مرکز دوباره راه‌اندازی شد تا خدمتی دیگر به مردم باشت در این زمینه صورت گیرد.

 

 

به گفته وی اعتبار طرح راه‌اندازی رادیولوژی شهرستان باشت در قالب تجهیزات دستگاهی و تهیه مکان فیزیکی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president