آوای جنوب

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

هواداران فوتبال در یاسوج بدقولی مسئولان را فراموش نمی‌کنند

مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بایت این سرشکستگی چشم‌روشنی گفت خاطرنشان کرد: بدقولی‌ها و بی‌تفاوتی آن‌ها با آبروی همه اهالی فوتبال در استان بازی کرد

پرویزموسویرئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: هواداران فوتبال در یاسوج بدقولی مسئولان را فراموش نمی‌کنند.

آوای جنوب؛

سید‌پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به نامه مهدی تاج نایب رئیس فدارسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: با توجه به عدم حضور این تیم در برابر تیم‌های شهرداری کامیاران و شهرداری ارومیه، تیم عملاً از لیگ دسته دوم فوتبال کشور خارج شد.

وی ادامه داد: در نامه شماره ۶۵۹۷/۱۱۰ مورخه ۱۳ بهمن امسال که از طریق فاکس فدراسیون فوتبال به دست ما رسیده دیدارهای آینده این تیم در برابر تیم‌های استقلال آبی ب تهران و نفت امیدیه کان لم یکن اعلام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار بود تیم دنای یاسوج در هفته هفدهم در روز دوشنبه ۲۰ بهمن در برابر استقلال آبی ب تهران و در روز دوشنبه ۲۷ بهمن در برابر تیم نفت امیدیه در هفته هجدهم قرار گیرد که این بازی‌ها برگزار نخواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بایت این سرشکستگی چشم‌روشنی گفت خاطرنشان کرد: بدقولی‌ها و بی‌تفاوتی آن‌ها با آبروی همه اهالی فوتبال در استان بازی کرد.

موسوی در ادامه گفت: این آقایان در ابتدای فصل قول همکاری و مساعدت را به ما دادند و از هر یک از دستگاه‌ها به خصوص شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و اداره برق و در نهایت خود استانداری خواستند که تیم وارد مسابقات شود اما به ناگاه پس از گذشته اولین هفته پشت ما را خالی کردند.

این مسئول بیان کرد: گروه جدید مدیرتی در استان نشان دادند که آن‌ها هم به مانند گذشتگان با ورزش بیگانه هستند و خودشان هم نقص‌ها و نقاط ضعف خودشان را برنمی‌تابند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه به سوی ورزش که در آن دو تن از کارشناسان فوتبال استان دردها را گفتند سخن به میان آورد و گفت: وقتی واقعیت‌ها گفته شد آقایان هراسان شدند و به دنبال پاسخگویی برآمدند و حتی مجری برنامه را مورد هجمه قرار دادند که البته انتظار این بود مدیرکل محترم صدا و سیما وارد قضیه نمی‌شد چرا که رسانه ملی را برای مردم ایجاد کرده‌اند نه برای توجیه کم‌کاری و ضعف‌های مسئولان.

موسوی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب و ابراز خوشحالی از این که نظام جمهوری اسلامی در شهر یاسوج مرکز استان محروم کهگیلویه و بویراحمد ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری احداث کرده است آن را محصول خدمت نظام به مردم دانست و گفت: اصل و پایه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم‌محوری و توجه به مناطق محروم است که باید مسئولان به واسطه قرار گرفتن بر مسند مدیریتی در چنین نظام رئوفی قدردان باشند و از زیر بار خدمت شانه خالی نکنند.

وی در ادامه افزود: اما این ورزشگاه امروز به دلیل بی‌تدبیری مسئولان و بدقولی آن‌ها تنها به درد برگزاری مسابقات بین‌المللی می‌خورد و در استان دیگر تیمی در سطوح کشوری نیست که بخواهیم از آن استفاده کنیم.

این مسئول گفت: آقایانی که برای افتتاح این ورزشگاه بی‌تابی می‌کنند تنها برای نشان دادن خود هستند چرا که اگر منظور کار فی‌سبیل‌الله بود باید از تیم دنا حمایت می‌کردند و با تزریق تنها ۳۰۰ میلیون تومان این تیم را یاری می‌کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی معتقدند هیئت فوتبال برای حفظ تیم به منافع خود می‌اندیشید، اظهار کرد: حاضر به مناظره در این خصوص با هر آدم فوتبالی و غیر فوتبالی هستم.

وی توضیح داد: پول شخصی خود را هزینه این تیم کردیم و از جیب خود برای آبروی فوتبال استان مایه گذاشتیم در حدی که کرامت موسوی سرپرست تیم به دلیل همین موضوع در بدترین حالت روحی به سر می‌برد و بازیکنان و مربی تیم هم که شاید دیگر به فوتبال برنگردند.

موسوی با بیان اینکه آدم‌ها زیادی به دلیل این بدقولی مسئولان استانی خراب شدند، افزود: اما جوانان استان و شهر یاسوج بهتر از هر قاضی و داوری این کم لطفی‌ها را احساس می‌کنند و از من و شهردار و شورای شهر و معاونین استاندار و مسئولان ارشد اجرایی و دیگران مطالبه‌گری خواهند داشت.

وی در پایان تشریح کرد: این کم‌لطفی هیچ‌گاه از ذهن هواداران فوتبال شهر یاسوج پاک نخواهد شد و باید روزی همه در برابر وجدان بیدار این قشر مظلوم جوابگو باشیم.
f

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president