آوای جنوب

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران:

هدف اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بقا در لیگ دسته اول است

محمدحبیبیرئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول می‌ماند.

آوای جنوب؛

محمد حبیبی‌نژاد با اشاره به انتخاب احمد سنجری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: سنجری سرمربی کاربلدی بوده و وی کارنامه مثبتی دارد.

وی با اشاره به اینکه سنجری با مس سرچشمه به لیگ برتر صعود کرده و با دو تیم از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده است، افزود: سنجری مربی خوبی بوده و می‌تواند به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کمک کند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: پس از انجام مذاکرات با برخی مربیان، در نهایت با سنجری برای هدایت تیم فوتبال نفت و گاز به توافق رسیدیم که امیدواریم وی بتواند تیم را از این وضعیت خارج کند.

حبیبی‌نژاد با اشاره به وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، تصریح کرد: تیم نفت و گاز در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد و همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم از این وضعیت خارج شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بقا در لیگ دسته اول اصلی‌ترین هدف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است، بیان کرد: با شناختی که از توانایی‌های تیم نفت و گاز دارم، این تیم در لیگ دسته اول می‌ماند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران ابراز کرد: از همه مسئولان و هواداران درخواست داریم که به تیم نفت و گاز گچساران کمک و یاور این تیم باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president