آوای جنوب

جشن فجر انقلاب و آیین تجلیل از باز نشستگان نفت مسجدسلیمان برگزار شد

بازنشستگانشرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با برگزاری مراسم جشنی با عنوان « فجر انقلاب » ضمن گرامیداشت دهه فجر ، از خدمات و زحمات پرسنل بازنشسته اش نیز تجلیل کرد .

آوای جنوب؛

این آیین بعداز ظهر دیروز ، با حضور مدیران ، روسا ، کارکنان و خانواده های آنان در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی این شرکت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این آئین که با هنرنمایی گروه هنری ارشیا از استان خوزستان ، دیدار محمودی خواننده مطرح موسیقی بختیاری ، امید محمودی خواننده توانمند سبک پاپ ، احمد بابادی هنرمند طنزپرداز استان خوزستان همراه بود سی و ششمین پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی و اسلامی کشورمان گرامی داشته شد .
در انتهای این مراسم نیز با اهدای هدیه و لوح یادمان که توسط آقایان ابراهیم پیرامون مدیرعامل ، سیروس حیدری مدیرخدمات ، حشمت اله علاسوند مدیر منابع انسانی ، ابوذر شجاعی برجوئی رئیس روابط عمومی ، موسی ابوالحسنی رئیس H.S.E و منوچهر بارانی رئیس برنامه ریزی فنی انجام شد از زحمات و خدمات ۶۱ نفر از کارکنان این شرکت که طی نیمه دوم سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۳به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند تقدیر و تجلیل به عمل آمد .
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه ابلاغی و تکلیفی در گستره ای به وسعت ۲۷۰۰۰کیلومتر مربع و به مرکزیت شهر مسجدسلیمان به فعالیت مشغول است .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president