آوای جنوب

رئیس ورزش و جوانان گچساران

اختصاص ۹۳ میلیارد ریال برای تکمیل ۱۸ چمن مصنوعی در گچساران

حسینیرئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: اعتباری افزون بر ۹۳ میلیارد ریال برای تکمیل ۱۸ زمین چمن مصنوعی در گچساران اختصاص یافته است.

آوای جنوب؛

اسماعیل حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه ورزش گچساران قابلیت‌های ویژه‌ای در همه رشته‌ها دارد، افزود: در راستای پیشرفت و توسعه ورزش در گچساران و نیاز جامعه ورزشی به فضاها و تجهیزات ورزشی اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در حال ۱۸ پروژه چمن مصنوعی با پیشرفت‌های فیریکی مختلفی در حال تکمیل است. از تعداد، ۱۰ پروژه شهری و هشت پروژه‌ نیز در روستاها وجود دارد. افزون بر ۹۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این تعداد پروژه در نظر گرفته شده است.

حسینی عنوان کرد: چمن‌های مصنوعی در حال تکمیل در نقاطی از جمله پارک جنگلی کارکنان دولت، پارک محله لبنان، پارک محله سادات و محله رادک همچنین چمن مصنوعی پارک بانوان گچساران وجود دارد.

وی با بیان اینکه فنس اطراف این چمن‌های مصنوعی چهار متر ارتفاع دارد، افزود: زمین چمن مصنوعی تختی گچساران با ۸۰ درصد پیشرفت، ۱۸۰ دستگاه با ۵۰ درصد، روستاهای تلخ‌آب شیرین، امامزاده جعفر (ع)، سرآبننیز و مظفرآباد از دیگر پروژه‌های چمن مصنوعی در گچساران هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از اختصاص ۱۱۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در راستای مرمت و تعمیر کف‌پوش سالن‌های ورزشی گچساران خبر داد.

حسینی افزود: بزرگترین چمن مصنوعی ورزشی گچساران در مجموعه بشارت این شهرستان وجود دارد که این زمین برای فوتبال پیش‌بینی شده اما دیگر زمین‌های چمن مصنوعی به فوتسال اختصاص دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. 000000 گفت:

    آقای حسینی به فکر جوانان روستای باباکلان هم باشید تورابه خدا حداقل یک سالن ورزشی بزنیدکه دل آنهاهم خوش باشد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president