آوای جنوب

چرا سعید محمد/بیانیه جمعی از حامیان دکتر سعید محمد در گچساران

به گزارش آوای جنوب جمعی از حامیان دکتر سعید محمد در گچساران در حمایت از کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با ارسال متنی به این پایگاه خبری نوشته اند:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّریقَهِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا

ملت شریف و بزرگوار و تاریخ ساز ایران!
با پشت سر گذاشتن بهمن ماه سال ١٣٩٩ و تبریک به شما بخاطر ورود به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارزوی موفقیت در مسیر شکوفایی بیش از پیش انقلاب عزیزمان برای شما مردم فهیم، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامیمان…

آنچه در ٨ سال گذشته دنبال شد جستجوی پاسخ های اقناع کننده به مشکلات کشور از طریق مذاکره و چشم امید داشتن به عهد نامه ای به نام برجام و امریکا بود . حاصل این تلاش ها از بین بردن فرصت هایی سترگ در مسیر تعالی و پیشرفت کشور در همه‌ی عرصه ها بود که کارگزاران دولت تدبیر و امید نه توان در مدیریت آن داشتند نه اراده ی برای مرتفع کردن این مشکلات را داشتند…

انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی، تبیین مسایل اصلی کشور، مشارکت وسیع افکار عمومی و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.

جمهوریت نظام اقتضا می‌کند، مردمی که آزادانه انتخاب می‌کنند راه حل‌های تفکر انقلابی را برای اداره‌ی امور بشناسند و باور کنند. آن‌گاه که مردم اقناع شوند تنها تفکر انقلابی می‌تواند کشور را از تنگناها و تهدیدها عبور دهد و فرصت‌ها را به نتیجه برساند، این باور، مردم را به گزینه‌ای انقلابی در انتخابات رهنمون خواهد ساخت. همچنان که اگر ابرهای تردید بر کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی سایه افکند، باور مردم به آن تضعیف خواهد شد. چنان‌که در مناظرات سال ۱۳۹۶، چنین تردیدهایی سایه افکند.
امروز وظیفه‌ی جریان انقلابی است تا با حمایت خود از دکتر سعید محمد که شخصی توانمند و مجرب در امور اجرایی می باشد تا با فرصت دادن به جوانان مطالبه گر نه محافظه کار در خنثی سازی عملیات های تمام قد دشمنان طبق راهبرد اصلی و فراموش شده ی انقلاب اسلامی عمل نمایند.
همچون فعالیت ها تاکنون ایشان در حوزه های کلان نفتی,معدن,کشاورزی ,ict, سدسازی,راه آهن که در کوران تحریم ها و کارشکنی ها با موفقیت تمام صورت گرفته است.و همچنین با بکارگیری جوانانی ک از تفکر ناب انقلابی بر خوردار هستن در عرصه‌های مهمی چون فرهنگ، سیاست، به ویژه در موضوعات مهمی چون رونق اقتصادی، چرخه تولید، اشتغال زایی، مسکن، صنعت، کشاورزی، بانکداری و … موفقیت چشم گیری ایجاد خواهند کرد..باید نشان داد ساختار اجرایی-اداری کشور، چه ایرادهایی دارد و چگونه می‌تواند در خدمت مردم قرار گیرد. باید نشان داد چگونه می‌توان با تبعیض، فقر، فساد مبارزه کرد. با این گفتمان سعی آن خواهد بود که این راه حل‌ها را بیابیم و به مردم ارائه کنیم.

حضور مستمر در روستاها و شهرهای استانهای مختلف و برگزاری جلسات مباحثه دانشجویی در ده ها دانشگاه کشور تلاشی نه برای دعوت به خود بلکه وظیفه ای برای اثبات و تبیین کارآمدی تفکر ناب انقلابی فارغ از هر شخص و چهره و گروه و جناح می باشد. وظیفه ای که همچنان اصلی ترین دستور کار همه دلسوزان انقلاب و علاقه مندان به پیشرفت کشور است. اینک در آستانه فرصت مبارک انتخابات بر تمام علاقه مندان به گفتمان انقلاب اسلامی است تا با حرکتی فراگیر و هماهنگ حقیقت کارآمدی و گره گشای تفکر انقلابی را تبیین و در باور عمومی مستحکم نماییم و اجازه ندهیم افرادی با زاویه گرفتن از ولایت و شاخص هایی که مقام معظم رهبری در این سالها مکرر بر آن تاکید فرموده اند، گرایش هایی به اهمال و ناکارآمدی، خودباختگی و محافظه کاری و انحراف را به جامعه تحمیل و در عزم انقلابی مردم تردید ایجاد کنند.

با تشکر از همه هموطنان و چهره های خدوم و دلسوز مخصوصا جوانان پرشور و باورمند انقلابی که از دکتر سعید محمد جهت حضور در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند و اعلام می کنیم که با تمرکز ویژه بر “موضوعیت” انتخابات و نه صرفا طریقیت آن برای کسب قدرت، در این فرآیند فعالانه حضور داشته باشند و از هم اکنون به سهم خود از همه نیروهای انقلاب دعوت می کنم با تمام توان برای شکوفایی ظرفیت انتخابات در مسیر بازیابی مسایل اصلی کشور و راه حل های مبتنی بر منظومه معرفتی- آرمانی انقلاب اسلامی در صحنه باشند.

جمعی از حامیان دکتر سعید محمد در گچساران

@drsaeed_mohamad

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president