آوای جنوب

هدایت خواه در دیدار با آیت الله رئیسی: سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین مورد توجه دستگاه قضا باشد

آوای جنوب 

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس دستگاه قضا با نخبگان و مسئولان اقشار مختلف گفت:سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین مورد توجه دستگاه قضا باشد.


به گزارش آوای جنوب ستار هدایت خواه در این دیدار گفت: یکی از ارکان مهم برای دادورزی مجری آشنای با مبانی عدالت است و مجری باید اول عدالت را در سرزمین جان خود حاکم کند چرا که عدالت دورنی زمینه ساز عدالت برونی است.

وی گفت: رکن دوم قانون و دستورالعمل های عدالت محور است و عادل ترین مجری بدون قانون عدالت محور به توسعه عدالت منجر نخواهد شد .

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت :رکن سوم عزم و قیام عمومی مردم برای اجرای عدالت است بدون مطالبه عمومی حرکت عدالتخواهانه پیامبران نیز به ثمر ننشست.

وی با اشاره به مشکلات درون استان گفت: مسائلی در استان وجود دارد که انتظار پیگیری و دستور ویژه داریم

هدایت خواه اذعان داشت : در حوزه صنعت خیلی از واحدهای تولیدی این استان تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و ۵۰ درصد شهرک های صنعتی همین وضعیت را دارند و نماد صنعت این استان تعطیل است.

او به روند نا سالم واگذاری ها در بخش های مختلف، معوق ماندن پتروشیمی دهدشت، جدیت در پتروشیمی گچساران، عدم توجه به بخش تعاون اشاره کرد و گفت: سهل انگاری و تبانی در واگذاری ها، حریم رودخانه ها، زمین های مارگون، اندرسا و دشتک مورد توجه جدی قرار گیرد.

هدایت خواه طولانی شدن برخی پروژه ها در استان از جمله پروژه های آبرسانی به لیکک و بقیه مناطق استان ،وجود به کاری گیری ضابطه در ادارات استان روابط ناسالم در ادارات در سیستم اداری استان مورد توجه ویژه دستگاه قضا قرار گیرد.

وی همچنین گفت: حل مشکل جمعه بازار شهر یاسوج و حواشی آن یکی دیگر از مواردی است که نیاز است مورد توجه قرار بگیرد و در حوزه فرهنگ نیز ترک فصل توسط مدیران دیده می شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی به فعالیت دستگاه قضا در استان اشاره کرد و گفت: هر چند در این زمینه در استان کارهایی زیادی انجام شده است اما همچنان مردم از رفتار غیر کریمانه برخی از عوامل قضایی در استان گلایه مند هستند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president