آوای جنوب

نشست مشترک شورای تأمین گچساران با مسئولان خوزستان برای مشکلات عشایر هلیگان در بهبهان

آوای جنوب
بعد از تجمع عشایر منطقه هلیگان جلوی فرماندار گچساران، امروز در فرمانداری شهرستان بهبهان جلسه‌ای با حضور مسئولان دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به منظور رفع مشکلات این عشایر برگزار شد.

چند روز پیش عشایر منطقه هلیگان جلوی فرمانداری شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و مراتع منطقه هلیگان را مربوط به عشایر می‌دانستند و خواستار رفع مشکلات‌شان در این خصوص شدند. مسئولان شهرستان گچساران برای رفع مشکلات این عشایر به شهرستان بهبهان استان خوزستان سفر کردند تا با گفت‌وگو با مسئولان این شهرستان چاره‌ای برای رفع مشکلات و معضلات عشایر منطقه هلیگان اندیشیده شود.

در این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰) در فرمانداری شهرستان بهبهان استان خوزستان برگزار شد، اتابک فرماندار گچساران، حجت‌الاسلام ادیبان دادستان گچساران، فتاح محمدی نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بهبهان؛ سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی گچساران و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان حضور داشتند.

علیرضا اتابک فرماندار گچساران در این جلسه باتشکر از میزبانی فرماندار بهبهان، و تشکر از عشایر و مردم شریف هردو طرف ، اولویت اول درکنار هم بودن و برقراری صلح و سازش بین عشایر روستائیان باشد و نتیجه جلسه اول این است که طرفین تا رفع کامل مشکلات خویشتن داری کنند.
در ادامه یوسف زمانی فرماندار بهبهان گفت :جلسات باید بصورت ویژه و مستمر تا حل شدن مشکلات برگزار گردد و فعلا تا رفع کامل مشکلات خود مردم و عشایر خویشتن داری کنند و منابع طبیعی هردوشهرستان بررسی نمایند و این موضوع را کارشناسی وحل نمایند، انتظار می رود تنش ها کاهش یابد وصلح و سازش بین عشایر وروستاییان برقرار گردد، دو گروه مشترکات زیادی دارند و فرمانداران ومسولین با مدیران وبخشداران و فرمانداران هردو شهر حضور فیزیکی داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president