آوای جنوب

سید حشمت احمدزاده و روزهای پیش رو/عیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتصابات روزهای آینده مشخص می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و انتصابات پیش رو
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

با گرفتن سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد توسط سیدعلی(حشمت) احمدزاده حرف و حدیث های فراوانی در خصوص انتخاب او مطرح می شود .
برخی او را گزینه نمایندگان و برخی نیز او را استاندار مستقل دولت می دانند که این مهم در روزهای آینده مشخص خواهد شد .

سید حشمت احمدزاده که گفته می شود سابقه دوستی با سردار وحیدی؛ وزیر کشور را دارد، با حجت‌الاسلام خطیب؛ وزیر اطلاعات نیز همکار بوده است و فراموش نکنیم او از بدنه دستگاه قضا است و نیروی مستقیم رییس جمهور در قوه قضاییه.

برخی او را مستقل می دانند و برخی او را استاندار سیاسیون استانی می دانند که وظیفه چینش نیروهای آنها را بر عهده دارد .
او در حالی در دیدار با هدایت خواه سخن گفت که برای قلع و قمع آمده است که درست در همان روز رییس جمهور در جلسه هییت دولت تاکید بر استفاده از نخبگان فارغ از نگاه های سیاسی داشت .
بی تردید مدیران فعلی دولت تدبیر و امید خواهند رفت و استان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار مدیرانی تازه نفس است برای جبران اما نوع انتخاب مدیران آینده استان عیار حشمت احمدزاده را مشخص خواهد کرد.
هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد مدیران دولت تدبیر و امید چگونه با جریان سیاسی مقابل و افرادی که در مقابل آنها بودند برخورد کردند که بماند به تاریخ اما این را خوب می دانیم و شنیده ایم گر تو با بد بد کنی ؛ پس فرق چیست !!!

بگذریم
انتصابات جدید روزهای آینده عیار سید حشمت احمدزاده را مشخص خواهد کرد .
بی تردید روزهای پیش رو و انتصابات جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از آنکه معرفی افراد جدید باشد؛ معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و نشان از استقلال فکری سید حشمت احمدزاده خواهد بود .
انتصابات آینده نشان خواهد داد آیا او استاندار دولت مردمی است یا استاندار نمایندگان و تحت تاثیر سفارشات نمایندگان مجلس!!!
سخنان نماینده های استان در روز معرفی شما اگر اینگونه باشد که گفته اند حجت را تمام کرده اند که در انتصابات آینده شما دخالتی نخواهند داشت و دست شما برای چینش تیمتان باز است و مردم نیز به نظاره‌گر عملکرد شما خواهند بود و باید گفت این شما و این هم میدان کار با تجربه دیروز شما…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president