آوای جنوب

سه دقیقه تاخیر و این همه هیاهو برای هیچ/نماینده گچساران و باشت و عبور از گفتمان سید ناصر

فراموش کرده بود که وی در یکی از سخنرانی های خود عنوان کرده بود دعواهای چهل ساله را بگذارید کنار و من آمده ام که از چپ و راست عبور کنم ….

آوای جنوب
اسامی غائبین و متأخرین آغاز سومین جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، از سوی هیئت‌رئیسه مجلس قرائت شد که این اسامی عبارت است از:

ذبیح الله اعظمی
امیرحسین بانکی‌پور
حسین جلالی
انور حبیب‌زاده
*سید ناصر حسینی‌پور*
محمد سبزی
فریدون عباسی
فاطمه محمد بیگی
اما این پایان ماجرا نبود
سالهای سال است که مردم چه از طریق گیرنده های خود یا فضای مجازی به خوبی از حضور و غیاب نمایندگان مجلس خبر دار می شوند .
سوال اینجاست آیا غیبت دقایقی کوتاه یک نماینده تا این اندازه اهمیت دارد .؟؟
آیا دیگر نمایندگان مجلس که از این پس غیبت کنند سخنگوی مجلس باید به صورت اختصاصی برای مردم آن دیار توضیح دهد که چرا اسم نماینده را آورده است ؟؟
همگان به خوبی می دانند مهم حضور نیست بلکه مهم خروجی کار در روزهای آینده از دل لابی های این روزها برای رای اعتماد است و در ادامه کارنامه سید ناصر حسینی در دو سال آینده …
در میان نمایندگان مجلس غیبت و تاخیر عادی است اما نیازی به این همه هیاهو برای چه بود .
چرا باید سخنگوی مجلس برای مردم گچساران و باشت توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است و چرا نماینده گچساران و باشت باید در این خصوص واکنش نشان دهد .!!!
مردم و سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد با استقرار کامل دولت به خوبی در می یابند که در بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد کدام یک بیشتر موفق بوده است .
از چینش مدیران کل در مرکز استان و قراردادن نیرو در بین معاونین استان در روزهای آینده همه چیز را به خوبی روشن خواهد کرد
به نظر می رسد نماینده مردم گچساران و باشت باید با دوری از هیاهو و فضای مجازی به کار اصلی خود بپردازد تا گفتمان خود را در عمل ثابت کند چنانکه در روزهای گذشته و در بحث سی تی اسکن گچساران مشاهده کردیم نماینده مردم گچساران و باشت جوابیه اش با گفتمانی که در ایام انتخابات بیان می کرد تفاوت از زمین تا آسمان بود و فراموش کرده بود که وی در یکی از سخنرانی های خود عنوان کرده بود دعواهای چهل ساله را بگذارید کنار و من آمده ام که از چپ و راست عبور کنم ….
آری ما نیز به خوبی می دانیم اینجا بام نفت ایران است اما آنقدر مشکل دارد که نمی دانی از کجای آن بگویی …

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president