کد خبر : 39439
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 10:36

دیدار چهره به چهره “سردار خرمدل” با مردم گچساران+زمان و مکان

دیدار چهره به چهره “سردار خرمدل” با مردم گچساران+زمان و مکان

آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از دیدار چهره به چهره فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان در این شهرستان خبرداد

آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از دیدار چهره به چهره فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان در این شهرستان خبرداد.

 

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی‌نسب ضمن تبریک دهه کرامت از ملاقات چهره به چهره فرمانده سپاه فتح استان با اقشار مختلف مردم در این شهرستان خبرداد.

وی افزود: در این ملاقات سردارحمید خرمدل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین مرتبط با حوزه خدمات رسانی نیز حضور دارند و آماده پاسخگویی به سئوالات و مشکلات شهروندان گچسارانی خواهند بود.

نورایی نسب تصریح کرد: به جهت تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان گچسارانی و با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان این دیدار مردمی در روز سه شنبه ۱۸تیرماه جاری برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات مردم، بررسی خواسته‌ها و کمک به شهروندان در امورات مختلف و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سردار خرمدل با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران،جانبازان، آزادگان،پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت،بازنشستگان، بسیجیان و سایر اقشار مختلف مردم گچساران دیدار مردمی خواهند داشت.

وی افزود:ملاقات مردمی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از ساعت ۹صبح به مدت ۲ ساعت در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.