کد خبر : 22226
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1395 - 15:50

حادثه آفرینی خودرو شوتی در محور یاسوج-اصفهان+تصاویر

حادثه آفرینی خودرو شوتی در محور یاسوج-اصفهان+تصاویر

یک دستگاه خودرو موسوم به خودروهای شوتی که از استان اصفهان به سمت شیراز در حرکت بود با چهار دستگاه خودروی دیگر در شهرستان دنا برخورد کرد . آوای جنوب؛ طبق اخبار و تصاویر دریافتی  این حادثه حوالی ساعت ۱۸:۳۰ در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان اتفاق افتاده که در اثر این حادثه چهار نفر

یک دستگاه خودرو موسوم به خودروهای شوتی که از استان اصفهان به سمت شیراز در حرکت بود با چهار دستگاه خودروی دیگر در شهرستان دنا برخورد کرد .

آوای جنوب؛

طبق اخبار و تصاویر دریافتی  این حادثه حوالی ساعت ۱۸:۳۰ در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان اتفاق افتاده که در اثر این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروها دچار جراحت شدند و به علت شدت جراحت دو نفر از این افراد به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته افراد حاضر در صحنه خودروی پژو ۴۰۵ معروف به ماشین های شوتی که کار قاچاق کالا را در محورهای مواصلاتی منتهی به جنوب کشور انجام میدهند به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به چهار خودروی دیگر برخورد میکند و موجب خسارات فراوانی به این چهار خودرو می شود.

این حادثه در نزدیکی سه راهی روستای کریک بوقوع پیوسته و خوشبختانه تلفات فوتی در بر نداشته است.

گفتنی است بخشی از محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان از شهرستان دنا عبور میکند که به علل مختلف به کانون تصادفات سنگینی تبدیل شده است و عبور خودروهای شوتی از این مسیر بر شدت حوادث رانندگی در این منطقه افزوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.