کد خبر : 31895
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 19:17

انتقال صنوف آلاینده گچساران به شهرک صنعتی

انتقال صنوف آلاینده گچساران به شهرک صنعتی

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران از انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی خبر داد.

آوای جنوب
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران از انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی خبر داد.

رضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برخی صنوف به دلیل شرایط خاص خود دارای آلایندگی‌های صوتی و سایر آلایندگی‌ها بوده که این صنوف به ضلع جنوبی شهرک صنعتی گچساران انتقال خواهند یافت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان اینکه انتقال صنوف آلاینده در بیرون از شهر یکی از اقدامات این اداره است، بیان کرد: انتقال واحدهای صنفی آلاینده گچساران همواره یکی از خواسته‌های مهم شهروندان است که در حال حاضر ۵۰ درصد از صنوف آلاینده با واگذاری زمین به آنها در شهرک صنعتی اقدامات اولیه زیر ساخت‌های لازم را انجام داده‌اند.

شریفی عنوان کرد: شهرک صنفی گچساران در محدوده شهرک صنعتی چهاربیشه در ضلع جنوبی مکان‌یابی شده و به منظور حمایت از این صنوف، انتقال آنها به بیرون از سطح شهر با کمترین هزینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به صنوف آلاینده موجود در سطح شهر گچساران ابراز کرد: صنوفی مانند فلزکاران، صنایع ریخته گری، فرآوری سنگ، درودگران از جمله واحدهای صنفی آلاینده‌ای هستند که به شهرک صنفی منتقل می شوند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به اولویت‌بندی صنوف آلاینده در زمینه انتقال به شهرک صنعتی اذعان کرد: بلوار ولیعصر گچساران از جمله اولویت اصلی صنعت، معدن و تجارت برای انتقال به شهرک صنعتی گچساران است.

شریفی بابیان اینکه تعداد ۳۶۶ صنوف آلاینده در سطح شهر گچساران وجود دارد،گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴۰ صنوف آلاینده دارای مجوز به شهرک صنعتی گچساران در ضلع جنوبی منتقل می‌شود.

وی به واگذاری زمین به صنوف آلاینده در شهرک صنعتی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر دو هکتار زمین برای انتقال صنوف آلاینده گچساران در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.