آوای جنوب

با تاکید مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری؛ توسعه و تجهیز فرودگاه آغاجاری در اولویت قرار گرفت

پیرامونمدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بر توسعه و تجهیز فرودگاه آغاجاری تاکید کرد.

آوای جنوب؛

مهندس ابراهیم پیرامون در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان اداری فرودگاه اختصاصی شرکت آغاجاری در شهرستان امیدیه عنوان کرد: تجهیز و توسعه فرودگاه و افزایش تعداد پروازها به منظور خدمت رسانی به عموم همشهریان از اولویت های اصلی این شرکت می باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریت و همکاران شرکت بر رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری فرودگاه تأکید و بیان داشت: مجموعه شرکت آغاجاری تلاش خود را در جهت حل معضلات موجود بکار خواهد گرفت و توسعه تجهیز فرودگاه به سیستم دید در شب و همچنین ایجاد فضای مطلوب برای مسافرین از جمله اقدامات در دست انجام می باشد.

پیرامون گفت: با توسعه باند و تجهیز فرودگاه علاوه بر خدمت رسانی به همشریان امکان پذیرش مسافر از سایر شهرهای همجوار نیز فراهم خواهد شد.

فرودگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری فعالیت خود را در سال ۱۳۳۵ آغاز و ماموریتش حمل و نقل کالا و مسافر بین مناطق نفتی گچساران ، خارک ، اهواز و آبادان بوده و با شروع جنگ تحمیلی و تا پایان آن نیز در بخش جابه جایی کارکنان نفت و گاز و همچنین انجام پشتیبانی در دوره دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته است .

بعد از پایان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۸۹ بازسازی سالن مسافرین و باند و برج مراقبت انجام و دستگاه های مختلف ناوبری در آن نصب گردیده و از آن زمان تا کنون هفته ای یک یا دو پرواز به مقصد تهران توسط هواپیمایی نفت در آن انجام می شود .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president