آوای جنوب

تاجگردون : بیکار نیستم که پیگیر مسائل حاشیه ای باشم

تاجگردونرئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد نباید سیاسی شود بلکه باید فردی توانمند این اداره بزرگ را اداره کند و توانایی و کارایی مهم‌ است.

آوای جنوب؛

غلام‌مرضا تاجگردون ظهر امروز در حاشیه نشست برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشکده نفت و گاز با گذشت دو سال از زمان تصویب ردیف اعتباری مستقل توسط هیئت امنا و شورای گسترش به دلیل کاهلی رئیس دانشگاه یاسوج هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که در کشور یک دانشگاه دولتی دارد عنوان کرد: باید از رئیس دانشگاه یاسوج سوال کرد که دلیل این کاهلی چیست و البته ربطی به مسائل گرمسیری و سردسیری ندارد.

تاجگردون اظهار داشت: راه و شهرسازی نباید سیاسی شود بلکه باید فردی توانمند این اداره بزرگ را اداره کند و توانایی و کارایی مهم‌ است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمینه انتخاب مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد وزارت متبوع از من دلسوزتر بوده و به طور حتم نیروی قوی انتخاب می‌کند گفت: خیلی از مسائلی در جامعه مطرح می‌شود بیکار نیستیم پیگیر باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president