کد خبر : 21937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 14:52

نشست بررسی راهکارهای حفظ و نگهداشت کارکنان در مناطق عملیاتی نفت گچساران

نشست بررسی راهکارهای حفظ و نگهداشت کارکنان در مناطق عملیاتی نفت گچساران

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بالا بردن انگیزش و نگهداشت نیروهای انسانی در مناطق عملیاتی از مواردی بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ، نشست بررسی راهکارهای حفظ و نگهداشت نیروی انسانی با هدف بررسی

غلامیمدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بالا بردن انگیزش و نگهداشت نیروهای انسانی در مناطق عملیاتی از مواردی بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ، نشست بررسی راهکارهای حفظ و نگهداشت نیروی انسانی با هدف بررسی مسائل کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و راهکارهای پیشنهادی، صبح امروز و با حضور امین محمدی مدیرعامل، مدیران و رؤسای ادارات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت این منطقه در صنعت نفت کشور و شرایط سخت کاری در این منطقه اظهار کرد: اگر سازمانی بخواهد به نحو شایسته خدمت کند و مدیرانی تصمیم‌ساز برای آینده صنعت نفت داشته باشد، باید بتواند نیروهای انسانی کارآمد را جذب و تربیت کند.

سعید غلامی با اشاره به توانمندی، ظرفیت و خلاقیت‌های نیروی انسانی کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بالا بردن انگیزش نیروهای انسانی در مناطق عملیاتی مواردی بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد راهکارهای جدید انگیزش نگهداشت نیروی انسانی در مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در مشاغل با شرایط کاری سخت، ضروری بوده به این نکته توجه بیشتری شود.

غلامی با بیان این‌که گچساران یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌های صادرات نفت ایران است، افزود: لازم و ضروری بوده که به فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی نیروی انسانی در این شرکت توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت را یکی از اولویت‌های اصلی و مهم این صنعت عنوان کرد و یادآور شد: مدیریت منابع انسانی نفت گچساران امیدوار است بتواند با ارائه نظرات و راهکارهای حمایتی و انگیزشی، زمینه خرسندی و نگهداشت کارکنان عملیاتی فراهم شود.

غلامی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شرکت نفت گچساران و وجود ۱۲ مجتمع نفت و گاز این شرکت در پهنه چهار استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر و صعب‌العبور بودن برخی از تأسیسات اظهار کرد: تدوین راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ارائه آن به مدیران برای اتخاذ تصمیمات بهینه از برنامه‌های منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.