کد خبر : 20995
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 12:37

بزرگواری خبرداد : راه اندازی دکل تلویزیونی که ۵ بخش استان را پوشش می دهد

بزرگواری خبرداد : راه اندازی دکل تلویزیونی که ۵ بخش استان را پوشش می دهد

با راه اندازی ایستگاه تلویزیونی کوه باریک جوخانه در چرام اهالی۵بخش استان از پوشش شبکه های تلویزیونی برخوردار می شوند. آوای جنوب؛ نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده با حضور در محل ایجاد این ایستگاه تلویزیونی گفت:این ایستگاه در بین کوه باریک جوخانه قدرت پوشش دهی مناطق روستایی وعشایری را ایجاد می کند. حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری

۱۳۳۲۶۸_۲۶۹با راه اندازی ایستگاه تلویزیونی کوه باریک جوخانه در چرام اهالی۵بخش استان از پوشش شبکه های تلویزیونی برخوردار می شوند.

آوای جنوب؛

نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده با حضور در محل ایجاد این ایستگاه تلویزیونی گفت:این ایستگاه در بین کوه باریک جوخانه قدرت پوشش دهی مناطق روستایی وعشایری را ایجاد می کند.
حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری گفت:با راه اندازی این ایستگاه اهالی روستاهای بخشهای سرفاریاب ومرکزی درچرام-لوداب وسپیدار در بویراحمد وبخش باشت ومناطق عشایری از پوشش تلویزیونی برخوردار می شوند.
وی گفت:با توجه به اینکه عشایر این مناطق از نعمت برق برخوردار بودند پوشش تلویزیونی فرصتی برای استفاده خانواده ها فراهم می کند.
نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده گفت:صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد با اقدامی ارزشمند ودر راستای خدمت به مردم ساخت این ایستگاه را در اولویت کاری خود قرارداد.
وی گفت:ایجاد این ایستگاه آخرین طرح پیشنهادی دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی است که به همت صداوسیمای استان اجرا می شود.

راه اندازی دکلی که 5 بخش استان را پوشش می دهد

معاون فنی صداوسیمای استان هم گفت:محل ایجاد این ایستگاه به لحاظ ارتفاع وشرایط پوششی وسیع بهترین شرایط را دارد.
اشعه شعار گفت: با ایجاد این ایستگاه اهالی روستا ومناطق عشایری که از نعمت برق برخوردار هستند از پوشش های تلویزیونی استفاده می کنند.
وی گفت:به لحاظ صعب العبور بودن و وجود دره های عمیق وکوههای بلند پوشش تلویزیونی در حد فاصل ۵بخش در استان پوشش تلویزیونی نامناسب بود که باایجاد این ایستگاه امکان استفاده از۲۰شبکه تلویزیونی از طریق دیجیتال با کیفیت مطلوب فراهم می شود.

راه اندازی دکلی که 5 بخش استان را پوشش می دهد

در حاشیه این برنامه حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه-بهمئی-چرام ولنده با عشایر منطقه جوخانه دیدار وگفت گو کرد.

تهیه گزارش:سمیرا نصاری

۲۰۹۹۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.