آوای جنوب

در دیدار نخبگان استان با آیت الله رئیسی/وقتی جوانان، تشکل‌های دانشجویی و مطالبه‌گر، نماینده‌ای نداشته‌اند!

آوای جنوب

بزرگترین نشانه‌ی محرومیت استان ما این است که در همین جلسه، جوانان، و تشکل‌های دانشجویی و مطالبه‌گر، نماینده‌ای نداشته‌اند!

به گزارش آوای جنوب ؛ رحمان رزم‌پا یکی از جوانان نخبه‌ی بسیج دانشجویی استان در لحظات پایانی سخنانِ رئیس دستگاه قضا در در دیدار با نخبگان، بدون هماهنگی با دست‌اندرکارانی که فرصتی برای جوانان نخبه‌ی مطالبه‌گر در آن جلسه درنظر نگرفته بودند، از جا بلند شد و اعلام کرد که به عنوان نماینده‌ی جوانان و دانشجویان می‌خواهم صحبت کنم.

رئیس دستگاه قضا در پاسخ گفت؛ من مدیر جلسه نیستم با این حال همان‌جا صحبتتان را مطرح کنید.

متن صحبت‌های ایشان به شرح زیر است؛

بزرگترین نشانه‌ی محرومیت استان ما این است که در همین جلسه، جوانان، و تشکل‌های دانشجویی و مطالبه‌گر، نماینده‌ای نداشته‌اند. قرار نیست حضور جوانان و دانشجویان، زینت‌المجالس به معنای منفی آن باشد، بلکه باید این فرصت نصیب ایشان هم می‌شد که مطالب خود را مطرح کنند!

من شرمنده‌ی بچه‌های بسیج دانشجویی هستم که این مدت تمام‌قد، دنبال جمع‌بندی و ارائه‌ی مشکلات مطالبه‌گرایانه‌ی خود بودند اما نماینده‌ای نداشتند. شرمنده بچه‌های قرارگاه مبارزه با مفاسد، شرمنده بچه‌های جنبش عدالت‌خواه و… هستیم که امروز نماینده‌ای برای ارائه‌ی مطالب خود نداشتند!

شرمنده‌ی نماینده‌ی کارگران کارخانه قند و آرد، حدود ۹۰۰ کسبه‌ی جمعه بازار، مردم مستضعفی که قرار بود زمین‌های تپه دمالی (از مصوبات سفر مقام معظم رهبری) به ایشان اختصاص یابد، مردم مظلوم سقاوه که با نهایت مظلومیت حکم دادگاهی علیه‌شان صادر شده است و نماینده‌ای در این جلسه نداشتند!

شرمنده‌ی مردم لیشتر گچساران که دیشب به بنده پیام دادند، که چگونه صدای خود را به آیت‌الله رئیسی برسانیم!

حضرت آیت‌الله رئیسی با آمدن شما، بارقه‌ای از امید در دل‌های گروه‌های مطالبه‌گر ایجاد شد، و البته دادگستری باید بیش و پیش از آنکه به نام و اسم دادگستر باشد باید به صفت و رسم و در عمل دادگستری پیشه کند، با این اوصاف بیم و دل‌نگرانی‌ای که ما داریم این است که مبادا با ترک استان ما، مسئولین ذیربط پشت گوش بندازند که ایشان هم رفتند تا چند سال دیگر و موضوعات مورد مطالبه‌ی ما نتیجه‌بخش نشوند!

لازم به ذکر است که آیت‌الله رئیسی در خلال صحیت‌های این جوان هم‌استانی گفتند؛ ما در صورت امکان حتماً جلسه‌ای با حضور مطالبه‌گران خواهیم داشت، در غیر این صورت، مطالب، اسناد و موضوعات مطروحه‌ی شما را تحویل گرفته و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president